اطلاعیه صرافی

افزایش ۲۵ درصدی قیمت اتریوم کلاسیک به دنبال حمایت‌ اکسچنج‌ها!

اتفاقات خوبی برای دارندگان و تریدرهای اتریوم کلاسیک رخ داده است. اکسچنج آمریکایی کوین بیس (Coinbase) در توئییتی ذکر کرد که قصد دارد، اتریوم کلاسیک را به پلتفرم خود اضافه کند. بلافاصله بعد از اضافه شدن آن در ماه آینده، کاربران می‌توانند به مبادله آن بپردازند.

این تصمیم باعث شد که طرفداران و آدم‌های شکاک در شبکه‌های اجتماعی در مورد آن به بحث و جدل بپردازند. در حالی که بسیاری از طرفداران اتریوم کلاسیک از این خبر خوشحال بودند و آن را به فال نیک می‌گرفتند، منتقدین نظر دیگری داشتند و به جمله “اتریوم کلاسیک ارز دیجیتالی مرده است” تاکید می‌کردند. حتی بسیاری از کاربران از این تصمیم متعجب بودند، چرا که کوین بیس قوانین سخت گیرانه‌ای برای انتخاب و اضافه کردن ارزهای دیجیتالی به پلتفرم خود دارد. کوین بیس تمرکز خود را روی حجم مبادلات و محبوبیت ارزهای دیجیتالی نمی‌گذارد، در عوض سایر شرایط فنی و قانونی را ملاک قرار می‌دهد که همین امر فرآیند ارزیابی آن را پیچیده می‌کند.

به همین جهت است که کوین بیس با داشتن تعداد انگشت شماری ارز دیجیتالی، حجم مبادلاتی زیادی را از آن خود کرده است. چندی پیش هم اکسچنج کوین بیس اعلام کرده بود که ارز رمزنگاری شده بیت کوین کش که فورکی از بیت کوین است را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. این اخبار واکنش‌های موافق و مخالف متعددی به دنبال داشت.

تیم اتریوم کلاسیک به صورت خیلی مستقیم، خبر اضافه شدن این ارز دیجیتالی به اکسچنج کوین بیس را افتخار بزرگی دانست. خبر خوب دیگری که در مورد اتریوم کلاسیک منتشر شد، اضافه شدن اتریوم کلاسیک به بازار BNB و USDT اکسچنج بایننس بود. چندی پیش اکسچنج بایننس اعلام کرد که زوج‌های ETC/BNB و ETC/USDT را به لیست خود اضافه کرده است.

این اخبار بدان معنی است که اتریوم کلاسیک در ۲ اکسچنج پیشرو در دنیا اضافه شده است. همچنین این اخبار تاثیر بسیار مثبتی بر سود تریدرها و معامله گران کوتاه مدت داشته است. چرا که بعد از اعلام این اخبار، اتریوم کلاسیک با ۲۵ درصد افزایش قیمت مواجه شد که برای ارز دیجیتالی مثل اتریوم کلاسیک این میزان افزایش بی سابقه و یک رکورد محسوب می‌شود.

اتریوم کلاسیک

البته قابل ذکر است که تاریخ دقیقی برای اجرایی شدن اعلامیه کوین بیس تعیین نشده است، با این حال از منتشر شدن خبر اضافه شدن آن می‌توان این نتیجه را گرفت که این اتفاق، در یک بازه زمانی کوتاه یا حداکثر پس از گذشت چند ماه رخ خواهد داد.

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا