اخبار بیت کوین

آیا تعرفه های آمریکا می تواند قیمت بیت کوین را به ۱۱,۰۰۰ دلار برساند؟

بیت کوین اخیرا توانست به روند صعودی که در چند روز پیش آغاز شده است وارد شود و در حال حاضر نزدیک به سطح مقاومتی ۱۱ هزار دلاری می باشد. این ارز دیجیتال برتر بار آخر با رسیدن به این قیمت با کاهش روبرو شد و به قیمت ۹۱۰۰ دلار رسید.

در حال حاضر برخی نظریه پردازی می کنند که تعرفه های اخیر آمریکا بر علیه چین می تواند باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال برتر شود.

بیت کوین در تلاش برای رسیدن به ۱۱ هزار دلار

در حال حاضر قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۶۲ درصدی مواجه شده است و در محدوده قیمتی ۱۰,۶۰۰ دلار معامله می شود.

افزایش قیمت اخیر بیت کوین می تواند نشانه ای از افزایش قیمت شتابی بیت کوین باشد که در آخر هفته ایجاد شد و قیمت این ارز را از ۹۱۰۰ دلار به قیمت فعلی رسانده است.

نکته مهم این است که دو هفته پیش قبل از اینکه بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شود به قیمت ۱۱ هزار دلار رسیده بود. هنوز مشخص نیست که آیا این سطح قیمت بار دیگر فشار فروش را تحمل خواهد کرد یا خیر.

جاش راجر یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال در توییتر خود در مورد سطح مقاومت بیت کوین صحبت کرد و توضیح داد که قیمت ۱۰۸۰۰ دلار سطح مقاومتی کوتاه مدتی خواهد بود. وی بیان کرد:

نمودار هفتگی بیت کوین: بیت کوین در حال آزمایش سطح مقاومتی ۱۰۸۳۳ دلار است: این سطح قیمتی نه تنها باید شکسته شود بلکه طی ۴۸ ساعت قصد دارد قیمت را به بالاتر از این حد برساند. سطح پشتیبانی قیمت باید بالاتر از سطح مقاومتی پیشین یعنی ۱۰۵۹۰ دلار باشد. قیمت بالاتر از ۱۰۸۳۳ دلار روند صعودی را به همراه خواهد داشت.

josh roger

آیا تعرفه های آمریکا باعث افزایش قیمت شده است؟

طی هفته گذشته بیان شد که آمریکا تعرفه های بیشتری را برای واردات چین وضع خواهد کرد که باعث فروش بیش از حد در بازارهای جهانی شد.

نکته مهم این است که در زمان اعلام تعرفه ها بسیاری از دارایی های امن با افزایش قیمت روبرو شدند که ممکن است باعث قدرت گرفتن بیت کوین هم شده باشد.

بایننس در نمودار زیر اینگونه بیان کرد:

پس از سخنان ترامپ در مورد تعرفه بیت کوین به همراه بسیاری از دارایی های امن با افزایش قیمت مواجه شدند. آیا جنگ تجاری می تواند عامل افزایش قیمت این کوین باشد؟

از آنجا که اقتصاد جهانی همچنان با بی ثباتی روبرو است ، به احتمال زیاد تحلیلگران درک بهتری از اینکه آیا این بی ثباتی به عنوان یک نکته مثبت برای BTC خواهد بود بدست می آورند.

bs

منبع
newsbtc

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا