اخبار بیت کوین

سرزنش CZ به افرادی که بیت کوین را زیر ۱۰,۰۰۰ دلار فروخته اند!

یک دقیقه سکوت برای کسانی که فکر می‌کردند قیمت ۱۰ هزار دلار، سطح مقاومتی مهمی بود. بدتر از آن، چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس از آنها انتظار دارد که این درد و شرایط بغرنجی خود باعث آن شده اند را بپذیرند.

تمام این اتفاقات از ۱۰ مرداد شروع شد که چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس گفت هرکسی که ساده لوح بوده و بیت کوین خود را کمتر از ۱۰ هزار دلار فروخته است باید یک‌ سیلی به خود بزند تا این جریان را برای دفعه های بعد فراموش نکنید.

یک سیلی به صورت کسانی که بیت کوین خود را کمتر از ۱۰ هزار دلار فروختند

طبق سخنان CZ اگر بیت کوین خود را با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار فروخته اید پس لیاقت سیلی را دارید. هرچند این سیلی را خودتان باید بزنید تا این جریان را برای دفعه های بعد فراموش نکنید. معنای سخنان CZ می‌تواند این باشد که هرکسی که بیت کوین را در آن سطح قیمت فروخته، تصمیم بسیار اشتباهی گرفته است.

از طرف دیگر همهمه ای در جامعه کریپتو به وجود آمد به طوری که این توییت از آن زمان بیش از ۲۰۰۰ بار بازنشر شد. واکنش کسانی که برای این توییت کامنت گذاشتند متفاوت بود. برای مثال یکی از کاربران گفت توییت CZ خرسی است زیرا بدان معنا است که دوباره قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۰ هزار دلار خواهد رسید. هرچند کاربر دیگری بیان کرد که قیمت بیت کوین دیگر به کمتر از ۱۰ هزار دلار نخواهد رسید.

نظر یکی از کاربران: CZ برای تحریم کاربران آمریکایی در بایننس باید سیلی بخورد

اگرچه درباره توییت CZ همچنان بحث وجود دارد، اما بحث جدیدی توسط یکی از کاربران کریپتو شروع شد که مدیرعامل بایننس نیز باید به خود سیلی بزند. طبق سخنان این کاربر، CZ لایق این سیلی می‌باشد زیرا کاربران آمریکایی را از استفاده از بایینس تحریم کرده است در حالی که مشتریان آمریکایی اکثریت کاربران این صرافی ارز دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

CZ در پاسخ به این کاربر گفت که او درباره این شرایط دچار سوء تفاهم شده است زیرا این تصمیم به عهده صرافی نبود. در ماه ژوئن که بایننس به طور عمومی اعلام کرد مشتریان آمریکایی از تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ دیگر نمی‌توانند در این پلتفرم به معامله بپردازند به دلیل مطابقت با پیش نیازها و قوانین جهانی بود.

اضطراب جامعه برای فصل آلتکوین ها

علی رغم این موضوعات، درصد زیادی از پاسخ دهندگان علاقه بیشتری به فصل آلتکوین ها داشتند. بعضی از کاربران اذعان داشتند که کسانی که به جای بیت کوین، به حفظ آلتکوین ها پرداخته اند باید سیلی بخورند. در مقابل، سایر کاربران خاطر نشان کردند که زمان مناسبی برای شروع فصل آلتکوین ها است زیرا قیمت این دارایی ها با کاهش چشمگیری مواجه شده است، در حالی که بیت کوین رشد مستمری داشته است.

اخیرا CZ علاقه بسیار زیادی به بیت کوین نشان داده است. در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۹ او از جامعه پرسید که به نظر آنها قیمت بیت کوین چه زمانی به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید. پاسخ دهندگان در آن زمان گفتند که زمان مورد نظر می‌تواند بین آگوست تا دسامبر ۲۰۱۹ باشد. سایر کاربران بیان کردند که این زمان می‌تواند تا سال ۲۰۲۰ و حتی قبل از هاوینگ (نصف کردن پاداش ماینینگ) بیت کوین در ماه می ۲۰۲۰ باشد.

قیمت بیتکوین در حال حاضر حدود ۱۰۷۷۰ دلار است و طی ۴۸ ساعت گذشته با افزایش قیمت چشمگیری از ۹۶۰۰ دلار همراه بوده است. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که اگر قیمت بیت کوین به ۱۱ هزار دلار برسد، ممکن است روند صعودی دیگری آغاز شود که قیمت بیت کوین را به ۱۶ هزار دلار و سپس به رکورد قیمتی جدیدی برساند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا