اخبار آلتکویناخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

باگ امنیتی در شبکه تورچین؛ این شبکه موقتا غیرفعال است

صرافی غیرمتمرکز تورچین یکی از متفاوت‌ترین صرافی‌های حال حاضر در دنیای کریپتو است. زیرا این صرافی اولین نوع از صرافی‌هایی است که معاملات و سواپ توکن‌ها بین شبکه‌های مختلف را بدون نیاز به فناوری پل زدن (Bridge)، دارایی‌های سنتتیک و توکن‌های Wrapped شده فراهم آورده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

به گزارش میهن بلاکچین یک هکر کلاه‌سفید در روتر قرارداد هوشمند ETH تورچین متوجه یک باگ امنیتی شده است که به این کاربر اجازه می‌دهد دارایی‌هایی با استاندارد ERC777 را به راحتی از این پلتفرم خارج کند. در حال حاضر توکن XRUNE تنها دارایی با استاندارد ERC777 در این شبکه است.

هکر کلاه‌سفید به هکری گفته می‌شود که معمولا با اعلام قبلی ضعف‌های امنیتی یک سیستم را پیدا کرده و به تیم توسعه گزارش می‌دهد تا از حملات مهاجمان از آن طریق جلوگیری شود.

این هکر دارایی‌های منتقل شده را به تیم thorstarter بازگردانده است. البته سهمی را به عنوان پاداش خود نگه داشته است. حال تیم توسعه تورچین و تیم thorstarter در حال بازگرداندن XRUNE به قرارداد هوشمند تورچین و استخرهای نقدینگی آن هستند.

به منظور جلوگیری از از دست رفتن سرمایه کاربران از طریق تبدیل دارایی‌ها به توکن XRUNE، فعالیت این شبکه متوقف شده است. همچنین این اقدام به منظور جلوگیری از واریز بیشتر این توکن و سایر توکن‌ها با استاندارد ERC777 صورت گرفته است.

در اطلاعیه تیم توسعه پروتکل تورچین آمده است:

لطفا از برداشت نقدینگی XRUNE از این پلتفرم خودداری کنید؛ زیرا این دارایی به دست شما نخواهد رسید و ممکن است شرایط را بدتر کرده و عملیات شبکه را پیچیده‌تر کند.

تمام صندوق‌ها و دارایی‌های دیگر امن هستند. عملیات اجرایی ممکن است تا ۱۲ ساعت برای آزمایش به طول انجامد و پس از آن ۱۲ الی ۲۴ ساعت دیگر برای به‌روزرسانی شبکه زمان لازم باشد. در این مدت شبکه تورچین موقتا غیر فعال است.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا