اخبار بیت کوین

15 میلیون دلار بیت کوین خفته از زمان ساتوشی انتقال یافت

سال ۲۰۲۰ سالی پر از اتفاقات مختلف بوده است و در دنیای بیت کوین نیز این شرایط وجود داشت. در این سال، بسیاری از آدرس‌های قدیمی بیت کوین که به آنها “بیت کوین‌های خفته” یا “کوین‌های زامبی” گفته می‌شود انتقال داده شدند. در تاریخ ۱۴ اکتبر، یکی از پاداش‌های قدیمی خرج شد. این خبر پس از آن اعلام شد که در تاریخ ۱۱ اکتبر نیز ۱۱ پاداش بلاک قدیمی خرج شده بودند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

چند روز پس از خرج شدن کوین‌ها در تاریخ ۱۴ اکتبر، ۴ پاداش کوین‌بیس دیگر از سال ۲۰۱۰ نیز خرج شدند. در تاریخ‌های ۱۷، ۲۵ و ۲۹ اکتبر و ۱ نوامبر تقریبا ۲۰۰ بیت کوین که از سال ۲۰۱۰ به وجود آمده بودند و خرج نشده بودند، انتقال داده شدند.

هیچکدام از انتقال‌های کوچک طی دو هفته گذشته مشابه با انتقال بزرگ ۲۱ پاداش بلاک در تاریخ ۱۱ اکتبر نبودند. آخرین رشته ۲۱ بلاکی که الگوی مشابهی با رشته ۲۱ بلاکی اخیر داشتند، در تاریخ ۱۱ مارس، یعنی یک روز قبل از پنج‌شنبه سیاه خرج شدند. در این تاریخ، ۲۱ پاداش کوین‌بیس به دست آمده از سال ۲۰۱۰ انتقال داده شدند.

این موضوع تاکنون در حال بررسی بوده است، تا اینکه در روز شنبه، رشته بزرگی از پاداش کوین‌بیس انتقال یافت. این ۲۰ بلاک ابتدا توسط محققان Btcparser.com شناسایی شد.

در ساعت ۱۲:۳۷ بامداد، طی چند دقیقه ۲۰ پاداش بلاک خرج‌نشده از سال ۲۰۱۰ تاکنون انتقال یافتند. در حال حاضر، این ۱۰۰۰ بیت کوین ارزشی معادل با ۱۵.۵ میلیون دلار دارند. مالک این ۲۰ بلاک، بلاک‌های بیت کوین کش موجود را نیز خرج کرده است. هرچند، در حال حاضر بلاک‌های بیت کوین SV خرج نشده‌اند.

تمام ۲۰ بلاک بیت کوین در ارتفاع بلاک ۶۵۵,۷۸۸ در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۰ خرج شده‌اند. تمام پاداش بیت کوین کش (معادل با ۲۵۰,۰۰۰ دلار) نیز به یک آدرس انتقال یافته‌اند. ۱۵.۵ میلیون دلار یا به عبارت دیگر ۹۹۹.۹۹ بیت کوین به یک آدرس انتقال قرار داشتند و سپس در مقادیر کمتر به آدرس‌های دیگر ارسال شدند.

احتمالا بیت کوین‌های خفته که در اواسط ماه مارس و ماه اکتبر خرج شده‌اند و ۲۰ بلاک خرج شده در تاریخ ۷ نوامبر مالک یکسانی داشته‌اند. اطلاعات مرورگر بلاک چین Blockchair نشان می‌دهد که ۱۰۰۰ بیت کوین اخیر با شاخص حریم خصوصی ۱۰۰ ارسال شده‌اند.

تمام پاداش بلاک‌هایی که روز شنبه خرج شده‌اند در ماه‌های آگوست، سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۰ استخراج شده‌اند. این رشته از بلاک‌ها را می‌توان در Btcparser.com مشاهده کرد.

تحقیقات news.Bitcoin.com نشان می‌دهد که تقریبا ۸۰ پاداش بلاک از سال ۲۰۱۰ به ارزش کنونی ۶۲ میلیون دلار خرج شده‌اند. هنوز دلیل مشخصی وجود ندارد که چرا این بیت کوین‌های خفته از دوران ساتوشی انتقال یافته‌اند.

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا