اخبار بیت کوین

حدود ۳۰٬۰۰۰ آدرس از تعداد میلیونرهای بیت کوین کاسته شده است

تقریبا ۳۰,۰۰۰ آدرس از میلیونر‌های بیت کوین طی ۳ ماه گذشته کاهش یافته است. دلیل اصلی این واقعه را می‌توان کاهش قیمت بیت کوین نامید.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از فین‌بولد، تا تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) تعداد ۸۷,۹۵۳ آدرس Bitcoin با موجودی بیش از یک میلیون دلار وجود دارد. ۷۰۰۸ آدرس از این تعداد، موجودی تقریبا ۱۰ میلیون دلاری دارند. ۸۰,۹۴۵ آدرس باقی‌مانده هر کدام تقریبا موجودی یک میلیون دلاری دارند.

نکته قابل ذکر این است که تعداد میلیونرهای بیت کوین طی ۳ ماه اخیر به شدت کاهش یافته است.

در مقایسه با ۲۸ اکتبر (۶ آبان)، ۱۱۶,۱۳۹ آدرس که میلیونر بیت کوین محسوب میشدند، ۱۰۵,۸۲۰ آدرس دارای موجودی حداقل یک میلیون دلاری بودند و ۱۰,۳۱۹ آدرس نیز موجودی بیش از ۱۰ میلیون دلاری در اختیار داشتند. طبق اطلاعات موجود، از ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ تاکنون، ۲۸,۱۸۶ میلیونر بیت کوین کمتر وجود دارد.

این نکته نیز قابل ذکر است که در این بازه زمانی، تعداد آدرس‌های بیت کوین با بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار، کاهش ۳۰.۰۴٪ داشته و از ۵۰۵,۷۱۱ به ۳۵۳,۷۶۳ آدرس رسیده است.

کاهش قیمت بیت کوین دلیل عمده این نگاه است. حتی کسانی که در بازار خرسی اخیر دارایی‌های خود را نفروخته باشند، به دلیل افت قیمت BTC لقب میلیونر را از دست داده‌اند. اما این تنها دلیل کاهش میلیونرها نیست و عواملی نظیر بررسی‌های جدید پیرامون قانون‌گذاری‌ها، بازار پر دردسر کریپتو، بیماری کویید-۱۹ و عوامل دیگر باعث می‌شود تعدادی ازسرمایه‌گذاران از بازار خارج شوند.

تعداد آدرس های بیت کوین
تعداد آدرس های بیت کوین

منبع
finbold

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا