اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافیایردراپ

ایردراپ ۳۰۰٬۰۰۰ توکن OP به کاربران صرافی 1inch

پلتفرم 1inch بین کاربرانی که از طریق کیف پول 1inch و با استفاده از راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم آپتیمیزم (Optimism) به تبادل توکن پرداخته‌اند ۳۰۰٬۰۰۰ توکن OP پاداش می‌دهد. ایردراپ 1inch به طور برابر بین تمام کیف پول‌های واجد شرایط از زمان گسترش این شبکه به Optimism در ماه آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) تاکنون، به طور برابر توزیع خواهد شد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از Block، صرافی غیرمتمرکز 1inch اعلام کرده است ایردراپی شامل ۳۰۰,۰۰۰ توکن OP به کاربران راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم، شبکه آپتیمیزم ارائه خواهد داد.

این توکن‌ها به طور برابر بین تمام کیف پول‌هایی توزیع خواهد شد که تا تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) از طریق کیف پول 1inch در شبکه آپتیمیزم به تبادل توکن پرداخته‌اند. کیف پول‌هایی که در حمله سیبل استفاده شده‌اند در این ایردراپ واجد شرایط نخواهند بود. حمله سیبل (Sybil Attack) یک تهدید امنیتی است که در آن، حمله‌کننده از چندین آدرس برای اهداف مخرب خود استفاده می‌کند. عرضه این ایردراپ برای امروز برنامه‌ریزی شده بود، اما تا چند روز آتی به تعویق افتاده است.

سرگی کونز (Sergej Kunz) هم‌بنیانگذار 1inch در بیانیه خود گفته است:

آپتیمیزم یکی از کارآمدترین و محبوب‌ترین راهکارهای لایه دوم شبکه اتریوم است. پس از اعلام پشتیبانی 1inch از آپتیمیزم تاکنون، شاهد فعالیت چشمگیری در این شبکه بوده‌ایم و این ایردراپ به عنوان مشوق مضاعف برای کسانی است که از 1inch بر بستر Optimism استفاده می‌کنند.

پلتفرم 1inch در ماه آگوست ۲۰۲۱ پشتیبانی از آپتیمیزم را آغاز کرد و هدف از این کار، کاهش کارمزد تراکنش‌ها و ارتقای راندمان این پلتفرم برای کاربران بوده است. آنتون بوکف (Anton Bukov) هم‌بنیانگذار 1inch سال گذشته گفته بود که شبکه Optimism پتانسیل دستیابی به ۲۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه را دارد. به عنوان مقایسه می‌توان گفت که شبکه اتریوم تقریبا ۱۵ تراکنش در هر ثانیه می‌تواند پردازش کند.

طبق گفته 1inch، بیش از ۴۵,۰۰۰ کیف پول از 1inch در شبکه آپتیمیزم استفاده کرده‌اند. از بین این تعداد، ۲۸,۶۰۰ کیف پول، شبکه آپتیمیزم را اولویت اصلی خود قرار داده‌اند. این موضوع بدان معنا است که اکثر تراکنش‌های این کیف پول‌ها بر بستر شبکه Optimism انجام شده است.

هدف راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم آپتیمیزم، بهره بردن از امنیت شبکه اتریوم و در عین حال کاهش هزینه و تاخیر تراکنش‌ها است. در حال حاضر، بیش از ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه در این شبکه قفل شده است. آپتیمیزم هم‌چنین از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش تدریجی تعداد تراکنش‌ها در این شبکه بوده است.

مقایسه تراکنش‌های آربیتروم و آپتیمیزم
مقایسه تعداد تراکنش‌های آپتیمیزم با رقسب خود آربیتروم؛ منبع: theblock
  • ایردراپ صرافی غیرمتمرکز 1inch چه افرادی را شامل می‌شود؟

این ایردراپ کسانی را که تا تاریخ ۱۰ شهریور، بر بستر آپتیمیزم (شبکه لایه ۲ اتریوم) از صرافی غیرمتمرکز 1inch استفاده کرده‌اند، شامل می‌شود.

  • توزیع این ایردراپ توکن OP به چه صورت است؟

در این ایردراپ ۳۰۰ هزار توکن OP بین تمام کیف پول‌های واجد شرایط به صورت برابر توزیع می‌شود. با توجه به تعداد بالای این کیف پول‌ها (۴۵٬۰۰۰ کیف پول) احتمالا به هر کیف پول حدود ۶ توکن OP تعلق می‌گیرد که ارزش آن با توجه به قیمت فعلی توکن OP کمتر از ۱۰ دلار است.

منبع
theblock

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا