اخبار بلاکچیناخبار عمومی

پروتکل آکالا (Acala) برنده اولین دور مزایده پاراچین‌های پولکادات شد

پروتکل مالی غیرمتمرکز آکالا که در بستر شبکه پولکادات فعالیت می‌کند اعلام کرد که برنده اولین مزایده پاراچین این شبکه بلاکچینی شده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، آکالا در مجموع ۳۲.۵ میلیون واحد توکن DOT با ارزش تقریبی ۱.۲۸ میلیارد دلار از ۲۴،۹۳۴ مشارکت‌کننده از طریق عرضه اولیه کوین و تحت عنوان یک وام جمعی جمع‌آوری کرد. از آنجایی که این وجوه تحت عنوان «بدهکاری» طبقه‌بندی می‌شوند، آکالا درنهایت باید DOT پرداختی سرمایه‌گذاران را بازپرداخت کند. در حقیقت وجوه کاربران در طول مدت قرارداد استفاده از پاراچین پولکادات، قفل خواهند بود.

آکالا برنده نخستین مزایده پاراچین پولکادات
آکالا برنده نخستین مزایده پاراچین پولکادات

پولکادات یک شبکه مبتنی بر قرارداد هوشمند میان زنجیره‌ای است که امکان انتقال دارایی بین پاراچین‌های خود را فراهم کرده است. اوایل این ماه، توسعه‌دهندگان نخستین پاراچین‌های پولکادات را برای مزایده قرار دادند. اگرچه این فناوری هنوز در حال توسعه است، تا بدین جای کار بیش از ۸۷.۶ میلیون واحد توکن DOT معادل ۳.۴۴ میلیارد دلار جمع آوری شده است.

دومین مزایده پولکادات اکنون در حال انجام است و اسلات آن به مدت دو سال اجاره داده خواهد شد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد پلتفرم مون بیم (Moonbeam) برنده شده باشد. مون بیم پلتفرمی مبتنی بر قرارداد هوشمند سازگار با شبکه اتریوم است که برای ساخت برنامه‌های کاربردی تعاملی طراحی شده‌اند. این پلتفرم اکنون در حال توسعه است و انتظار می‌رود تا پایان سال شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کند.

مون بیم پیشتاز دومین مزایده پاراچین پولکادات
مون بیم پیشتاز دومین مزایده پاراچین پولکادات

تاکنون پروژه مون بیم ۳۴.۲۸ میلیون واحد توکن DOT معادل با ۱.۳۵ میلیارد دلار با مشارکت بیش از ۴۶۰۰۰ کاربر جمع آوری کرده است. به ازای هر واحد توکن DOT تخصیص یافته شده، یک واحد توکن GLMR پلتفرم مون بیم به کاربر داده می‌شود. ۳۰٪ از پاداش‌ها بلافاصله قابل‌دسترس خواهند بود و ۷۰٪ باقی‌مانده طی مدت‌زمان ۹۶ هفته‌ای اجاره پاراچین پرداخت خواهد شد. استخر پاداش دهی مون بیم ۱۰۰ میلیون یا ۱۰٪ از عرضه این توکن را داراست که معادل یک میلیارد دلار است. علاوه بر این، تورم سالیانه توکن GLMR، برابر با ۵٪ است.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا