اخبار آلتکویناخبار بلاکچیناخبار عمومیاطلاعیه صرافی

بازار اپن‌سی پشتیبانی از NFTهای شبکه سولانا را آغاز کرد

کاربران اپن‌سی اکنون می‌توانند شبکه سولانا را به عنوان یکی از شبکه‌های پشتیبانی‌شده توسط این بازار معاملاتی انتخاب کنند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از اتریوم‌ورلدنیوز، هم‌اکنون ۸۶۵٬۸۶۸ توکن NFT از مجموعه‌های محبوب سولانا مانند پیگی سول گنگ (Piggy Sol Gang)، سول‌گادز (SolGods) و دجن‌ ایپ آکادمی (Degen Ape Academy) را در بازار اپن‌سی (OpenSea) می‌توان یافت.

پشتیبانی از NFTهای شبکه سولانا، پس از جذب ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه در ماه ژانویه (دی ۱۴۰۰)، نقطه عطف دیگری برای بازار NFT اپن‌سی است. OpenSea در زمان جمع‌آوری این رقم تاکید کرد سرمایه جذب شده برای توسعه بیشتر بازار، گسترش خدمات و راه‌اندازی یک پروژه متاورس به کار گرفته خواهد شد. این جذب سرمایه ارزش بازار اپن سی را به ۱۳.۳ میلیارد دلار افزایش داد و تسلط آن بر بازار NFTها را تقویت کرد.

توکن‌های بی‌همتا سولانا در بازار اپن سی
NFTهای سولانا در بازار اپن‌سی

تهدید اپن‌سی برای بازارهای معاملات NFT در شبکه سولانا

اگرچه اضافه شدن Solana به بلاکچین‌های متصل به بازار اپن‌سی به این معنی است که کلکسیونرها و معامله‌گران اکنون بازار جامع‌تری برای خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در اختیار دارند؛ اما این موضوع سرنوشت بازارهای مبتنی بر شبکه سولانا مانند مجیک ایدن (Magic Eden) و دیجیتال آیز (Digital Eyes) را زیر سوال می‌برد. به طور خاص، بازار معاملات مجیک ایدن که به «اپن‌سی شبکه سولانا» شهرت دارد.

این بازار از نظر حجم معاملات و عملکرد، پیشرو‌ترین پلتفرم معاملات NFT در شبکه سولانا است و اخیرا موفق به جذب ۲۷ میلیون دلار سرمایه شده است.

جک لو (Jack Lu)، مدیرعامل مجیک ایدن، پیش‌تر گفته بود این بازار قصد دارد سرمایه جذب‌شده را در بازی‌های بلاکچین به کار گیرد. کمی بعد، مجیک ایدن یک پلتفرم محتوا برای توسعه‌دهندگان بازی با نام ایدن گیمز (Eden Games) راه‌اندازی کرد.

طبق داده‌های DappRadar، بازار مجیک ایدن با بیش از ۷۰۰ میلیون دلار تراکنش، در صدر تمام بازارهای دیگر مبتنی بر شبکه سولانا قرار دارد.

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا