اخبار عمومی

آرمسترانگ: به خاطر آشفتگی قوانین آمریکا، شاید کوین‌بیس به انگلستان مهاجرت کند

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس اعلام کرد که به دلیل عدم شفافیت قوانین فعالیت صرافی‌ها و تعدد نهادهای تصمیم‌گیر در آمریکا ممکن است این صرافی را به انگلستان منتقل کند.

در این سرزمین همه برنده‌اند!

در تولد تترلند 2 اتریوم هدیه بگیرید!

برو به تترآیلند

به گزارش کوین دسک، آرمسترانگ افزوده که در صورتی که در آینده قوانین نظارتی آمریکا در خصوص فعالیت صرافی‌ها شفاف‌تر نشود، تصمیم قطعی خود را برای انتقال کوین بیس به انگلیس خواهد گرفت.

همه گزینه‌ها روی میز است که یکی از آن‌ها جابجایی مکان است. من عقیده دارم که بازار آمریکا پتانسیل بالایی را برای رمزارزها دارد اما شفافیت نظارتی در آن دیده نمی‌شود. اگر طی این سال‌ها این شفافیت ایجاد نشده باشد امکان دارد که تصمیم بگیریم دیگر در این کشور سرمایه‌گذاری نکنیم.

آرمسترانگ همچنین به تایید فضای نظارتی در انگلستان پرداخته است که در آن اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) مسوولیت نظارتی هم اوراق بهادار را بر عهده دارد و هم کالاها. این در حالی است که در امریکا این وظایف بین CFTC و SEC تقسیم شده است.

ما در آمریکا (برعکس انگلیس) مواضع متناقض از طرف SEC و CFTC می‌بینیم. این قضیه تقریبا هر چند هفته یکبار رخ می‌هد. یک کسب و کار در این شرایط چه نقشه راهی می‌تواند داشته باشد؟

لازم به ذکر است که در اوایل فروردین، کوین بیس اعلام کرد که ممکن است به زودی به دلیل ادعای ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده با اقدام اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مواجه شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا