اخبار بلاکچیناخبار عمومی

غول مخابراتی AT&T وارد عرصه بلاک چین شد!

اخیرا شرکت AT&T بزرگترین شرکت مخابراتی جهان اعلام کرد که مجموعه ای از راهکارهای بلاک چینی ایجاد کرده است که می تواند در سراسر صنایع مختلف استفاده شود. این مجموعه به طور خاص معماری شده است تا همراه با راهکارهای مایکروسافت و IBM کار کند.

AT&T توضیح داد:

مشتریان شرکتی چنانچه با استفاده از بلاک چین فرایندهای تجارت خود را اتوماتیک و دیجیتالی می کنند می توانند از این راهکارها استفاده کنند. مشتریان برای پیگیری و مدیریت اطلاعات طرفین مختلف معاملاتی، منابع بهتری در دست خواهند داشت.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که این راهکارها می تواند در صنایع بسیاری مانند ساخت و تولید، خرده فروشی و صنایع بهداشت و درمان مورد استفاده قرار گیرند. هدف اصلی این راهکارها کمک به مشتریان برای حل مسائل پیچیده تجاری است. این شرکت پس از رفع نیاز به راهکارهای تجاری با ریسک و هزینه کم، به راهکارهای اخیر دست یافته است.

این تکنولوژی همچنین اکوسیستم اشتراکی و بسیار ایمنی را برای طرفینی که می خواهند اطلاعات تبادل کنند به وجود می آورد. شرکت AT&T بیان کرد که راهکار جدید شامل قابلیت های پیشرفته همراه با فناوری بلاک‌چین می‌باشد. راهکارهای اینترنت اشیا AT&T  مزایای افزونی مانند توانایی های نظارتی بحرانی و اتوماسیون را ارائه می دهد.

تیم طراحی آن می‌تواند بلاک چین آزور (Azure) مایکروسافت و IBM را طراحی، اجرا و مدیریت کند. از این راهکار برای ثبت داده ها بر روی بلاک چین IBM استفاده می‌شود. این شرکت هم چنین می‌تواند مرکز عملیات مدیریت دارایی AT&T را با شبکه ماکسیمو IBM بر روی بلاک چین و چشم انداز سلامت دارایی ماکسیمو یکپارچه و ترکیب کند. این یکپارچه سازی برای مدیریت دارایی های زیرساختی، یک شبکه ارائه دهنده خدمات معتبر و ایمن ایجاد خواهد کرد.

این شرکت همچنین بیان کرد که پلتفرم اینترنت اشیا خود را با فناوری بلاک چین مایکروسافت یکپارچه می‌کند. هدف این امر ایجاد شفافیت و اعتبار بیشتر در صنعت پیچیده زنجیره تامین می‌باشد. این اعلامیه بیان کرد که راهکار AT7T از تاریخ ۲۶ سپتامبر در بازار اجرا شده است.

اندی دادلین نایب رییس برنامه تجاری AT&T گفت:

بلاک چین بسیار فراتر از صرفا بیت کوین و ارز دیجیتال است. بلاک چین در حال تغییر مسیر مدل تجاری بسیاری از شرکت ها می‌باشد. بلاک چین امنیت را بهبود می‌بخشد و از طریق فرآیندهای پیچیده باعث مدیریت بهتر تراکنش ها می‌شود.

 

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا