رپورتاژ آگهی

کنفرانس BLOCKCHAIN ECONOMY به میزبانی ترکیه با حضور افراد مطرح

بانک هلندی ING اخیرا در گزارشی اعلام کرده است که ترکیه در میان کشور های اروپایی در عرصه رمز ارز ها پیشتازی می کند. از طرفی، موقعیت ترکیه به عنوان پل ارتباطی خاورمیانه و اروپا، مکان مناسبی برای گردهمایی استارتاپ ها، سرمایه گذاران و پیشتازان آسیایی و اروپایی این صنعت خواهد بود.کشور ترکیه اخیرا تلاش های زیادی در راستای پیشرفت تکنولوژی و نوآوری در این زمینه انجام داده است و قصد دارد علاقه مندان و فعالان در حوزه بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده را کنار هم جمع کند. فعالان این حوزه از آسیای مرکزی، خاور میانه و اروپا در کنفرانس BLOCKCHAIN ECONOMY در شهر استانبول ترکیه حضور خواهند داشت.

این کنفرانس که با حضور سخنرانان مطرحی مانند تام لی (Tom Lee)، تیم دراپر (Tim Draper) و چهره های مطرح دیگر برگزار خواهد شد، با محوریت فناوری بلاکچین و انقلاب مالی و تکنولوژیکی در قرن ۲۱ پیش خواهد رفت و بزرگترین رویداد تخصصی در این منطقه محسوب می شود.

این کنفرانس با حضور ۵ هزار شرکت کننده از ۲۰ کشور مختلف و بیش از ۱۰ هزار بیننده زنده در تاریخ ۲۰ فوریه ( ۱ اسفند)  به مدت یک روز انجام خواهد شد. علاقه مندانی که تمایل به حضور در این رویداد دارند، می توانند از طریق سایت این کنفرانس اقدام به خرید و رزرو بلیط نمایند.

موضوعات مورد بحث و بررسی

طبق زمان بندی و موضوعات اعلام شده برای سخنرانان، موضوعاتی از قبیل تحول در سیستم های مالی کنونی، جذب سرمایه، سازگاری سازمان ها با بلاکچین، نیاز بازارهای کلان به بلاکچین، تامین امنیت و اعتماد با استفاده از بلاکچین و …. به چالش کشیده خواهد شد:

    • آینده سیستم های پرداخت و کریپتوکارنسی ها چه خواهد شد؟
    • آیا کشورها با استفاده از بلاکچین و ارزهای دیجیتال می توانند به صلح برسند یا مشکلات و اختلاف نظر ها همچنان ادامه خواهد داشت؟
    • بازیابی تعریف و مفهوم انسانیت: تحلیل نسل جدید اقتصاد فردی
    • تقابل مردم و دولت ها: تمرکز زدایی 
    • بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال: قدم بعدی چه خواهد بود؟
    • درک درست از بحران های اقتصادی: سیستم های مبتنی بر بلاکچین

این مقاله یک رپورتاژآگهی است و مجموعه میهن بلاکچین هیچ مسئولیتی در قبال صحت و درستی این محتوا ندارد و این موضوع به عهده کاربر خواهد بود.

منبع
رپورتاژ آگهی

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا