مبتدی میهن پادکست

میهن پادکست – نکات امنیتی دنیای کریپتو که باید رعایت کنید (بخش دوم)

در این میهن پادکست که ادامه میهن پادکست قبلی است، به سایر نکات امنیتی کریپتو و ارز دیجیتال پرداختیم و مباحثی از قبیل خرید و فروش از افراد مختلف، پروژه های کلاهبرداری با وعده ی سود قطعی، توجه به علائم امنیتی سایت ها، نحوه نگهداری اطلاعات مهم و … صحبت کردیم:

در بخش اول این میهن پادکست به سایت های فیشینگ، کلید خصوصی و نحوه رفتار با آن، چگونگی هک شدن از طریق انتخاب پسوورد ساده و… صحبت کردیم که برای گوش دادن به این میهن پادکست می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:


میهن پادکست – نکات امنیتی دنیای کریپتو که باید رعایت کنید(بخش اول)


با افزایش آگاهی نسبت به دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال می توانید میزان ریسک خود در معاملاتتان را کاهش دهید اما شاید رعایت نکردن برخی از نکات ساده باعث شود تمامی اندوخته هایتان را از دست بدهید. بنابراین لازم دیدیم تا به بررسی این نکات بپردازیم تا همراهان عزیز دچار سوءاستفاده و کلاهبرداری قرار نگیرند.

همواره سعی شده میهن پادکست ها به گونه ای بیان شوند که برای همگان قابل فهم باشد لذا بیان ساده بهمراه مثال های ملموس از ویژگی های میهن پادکست ها است که امیدواریم برای کاربران عزیز مفید واقع شود. با این وجود از تمامی پیشنهادات و انتقادات شما استقبال می کنیم و سعی می شود تا خروجی به گونه ای باشد که مورد رضایت شما کاربران عزیز واقع شود.

 

برای گوش دادن به بقیه میهن پادکست ها، به لینک زیر مراجعه کنید:

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا