اطلاعیه صرافی

سرویس جدید بایننس؛ PhishFort ابزاری برای جلوگیری از فیشینگ و کلاهبرداری

Binance Labs بازوی سرمایه گذاری ریسک پذیر صرافی بایننس، امروز اعلام کرد که بر روی PhishFort که یک ابزار حفاظتی است و از کمپانی‌های در معرض ریسک حملات سایبری مانند صرافی های ارزهای دیجیتال، ICO ها و پلتفرم توکن ها در برابر حملات فیشینگ (Phishing Attack) و کلاهبرداری محافظت می کند، سرمایه گذاری خواهد کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

PhishFort از یک تیم دورکار تشکیل شده است و این کمپانی ۸ ماه پیش فعالیتش را آغاز کرده است. راهکار مبتنی بر هوش منبع باز ( Open Source) شرکت PhishFort که در پلاگین مرورگر آن به کار رفته است، اکنون بین تقریبا ۲ میلیون کاربر روزانه و ۶ کشور مختلف توزیع شده است.

این همکاری به تیم PhishFort کمک خواهد کرد تا تکنولوژی خود را توسعه دهند، فرصت‌های جدیدی برای خود بوجود آورند وتوانایی خود را در تعلیم و ارتباط با جامعه‌ای بزرگ بهبود ببخشند.

متن پیام تیم PhishFort در خصوص این همکاری:

از ابتدا که ما تصمیم به راه اندازی پروژه PhishFort به عنوان یک شرکت گرفتیم، تمرکزمان را بر روی تناسب محصول- بازار و سود‌دهی گذاشتیم. این روش به ما کمک کرد که بتوانیم در مدت زمان کوتاهی یک شرکت پرسود بسازیم و در این راه از هیچ گونه سرمایه گذاری خارجی استفاده نکردیم. اگرچه بعد از آشنایی با تیم Binance Labs (بازوی VC صرافی بایننس) به سرعت متوجه شدیم که آن‌ها فقط به دنبال به دست آوردن سود نیستند، بلکه آن‌ها به شکلی هوشمندانه علاقه‌مند به توسعه شرکت‌هایی هستند که بتوانند اکوسیستم کریپتو و پذیرش عمومی آن را بهبود بخشند. آن‌ها بر این نکته تاکید کردند که ایمنی و امنیت نقاط حساس صنعت کریپتو هستند. مسائلی که با کار ما بسیار همسو هستند. با توجه به تجربیاتی که داشتیم و شبکه عظیم کریپتو که در راستای تکنولوژی مقیاس پذیر و ماموریت‌های هدف محور ماست، فهمیدیم هم افزایی عظیمی بین ما وجود دارد. در آپریل ماه امسال با افتخار به خانواده بایننس پیوستیم تا با کار در کنار هم کمک کنیم تا این صنعت جای امن تری برای همه شود.

بایننس از زمان ورود خود به بازار در سال ۲۰۱۷ سرویس ها و خدمات خود را گسترش داده و روز به روز به این گسترش افزوده می شود. این سرویس جدید نیز میتواند مورد استفاده بسیاری از فعالان این حوزه قرار گیرد و قطعا از فاکتور های پیشرفت بایننس محسوب می شود.

 

منبع
cryptoninja

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا