مقالات عمومیویدیو

بحث و گفتگو در اینستاگرام چهارشنبه ها به صورت زنده 27 شهریور + ویدیو

طبق معمول هر چهارشنبه از طریق پیج میهن بلاکچین در اینستاگرام در خدمت کاربران عزیزمان هستیم. شما می توانید تمامی سوالات خود را در رابطه با ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین مطرح کنید. این هفته صحبت های ابتدایی ساناز و زهرا در رابطه با افزایش قیمت آلتکوین ها و همچنین بیت کوین بود. تحلیل هایی ارائه شد و متعاقبا کاربران سوالاتی را در رابطه با انتخاب ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری مطرح کردند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

همچنین سوالاتی در رابطه با هش ریت و سختی شبکه بیت کوین و اتریوم عنوان شد که پاسخ این سوالات را می توانید در این ویدیو مشاهده کنید. یکی دیگر از مسائلی که در این لایو مورد بررسی قرار گرفت، بحث سیستم وام دهی بایننس در بستر بلاک چین بود که توسط ساناز و زهرا صحبت هایی در این راستا ارائه شد. دیگر سوال مهمی که توسط یکی از کاربران عنوان شد، در رابطه با نصف شدن پاداش استخراج لایت کوین و عدم افزایش قیمت آن بود که پاسخ این سوال را نیز می توانید در این ویدیو مشاهده کنید.

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

اگر همچنان سوالی برایتان بی پاسخ مانده است می توانید به فروم میهن بلاکچین بپیوندید و تمامی سوالات خود را بپرسید و یا به سوالات کاربران نیز پاسخ دهید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا