اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین مجددا به کمتر از ۱۱,۰۰۰ دلار رسید

پس از یک دوره کوتاه تثبیت، بیت کوین دچار ریزش شد و قیمت آن به کمتر از سطح حمایتی ۱۱۰۰۰ دلار رسید که قبلا منطقه قوی فشار خرید برای این ارز دیجیتال بود.

اکنون تحلیلگران خاطر نشان می‌کنند تا زمانی که بیت کوین شکاف قراردادهای آتی CME را پر نکند این ریزش ادامه دارد. این شکاف در حال حاضر در کانال ۸ هزار دلاری وجود دارد و می‌تواند بدان معنا باشد که سرمایه گذاران قبل از برگشت روند بیت کوین و افزایش قیمت آن، با ریزش ۳۰ درصدی دیگر مواجه باشند.

با ایجاد فشار فروش، قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۱ هزار دلار رسید

در حال حاضر قیمت بیت کوین با ۶.۵۹ درصد کاهش به ۱۰,۶۱۹ دلار رسیده است که اختلاف زیادی با بالاترین قیمت خود طی ۲۴ ساعت گذشته یعنی ۱۱۴۰۰ دلار دارد.

طی دوره یک هفته ای، کاملا مشخص شده است که ریزش اخیر، نشان دهنده ادامه روند نزولی است. این روند ابتدا هنگامی رخ داد که قیمت بیت کوین از بالاترین میزان خود طی یک هفته اخیر یعنی ۱۲ هزار دلار کاهش یافت.

نکته مهم آن است که قیمت ۱۲ هزار دلار به عنوان سطح مقاومتی قوی برای بیت کوین اثبات شده بود، زیرا تمام تلاش ها برای شکاندن این سطح مقاومتی با شکست مواجه شده بود.

تحلیلگران بیان کردند احتمال این موضوع بسیار زیاد است که در آینده نزدیک شاهد ریزش بیشتر بیت کوین باشیم، به طوری که میتوشی کاکو‌ (Mitoshi Kaku) یکی از تحلیلگران معروف کریپتو در توییتر اذعان داشت که قیمت ۱۰۶۰۰ دلار می‌تواند سطح حمایتی کلیدی بعدی بیت کوین باشد.

وی گفت:

در سطح ماکرو، دو سطح اصلی ۱۰,۶۰۰ و ۱۰,۱۰۰ دلاری را مشاهده می‌کنم. با از دست رفتن این دو سطح، رسیدن قیمت بیت کوین به ۸,۶۰۰ دلار قطعی است.

آیا بیت کوین به زودی شکاف قراردادهای آتی CME را پر خواهد کرد؟

قابل ذکر است که در حال حاضر بیت کوین دارای دو شکاف در نمودار قراردادهای آتی CME می‌باشد، یکی از آنها بر روی قیمت ۱۱,۸۰۰ دلار و دیگری بر روی ۸,۴۰۰ دلار می‌باشد. تجربه نشان داده که بعید است بیت کوین این شکاف را پر نکند، یعنی آنکه به احتمال زیاد در آینده نزدیک بیت کوین به این دو سطح خواهد رسید.

کریپتومیست (Cryptomist) یکی دیگر از تحلیلگران معروف کریپتو در خصوص این موضوع در توییتر صحبت و خاطر نشان کرد که وی معتقد است هر دو شکاف به زودی پر خواهد شد.

او با اشاره به نمودار زیر گفت:

شکاف ۱۰,۸۹۰ دلاری تقریبا پر شده است. ۲ شکاف دیگر باقی مانده است، شکاف های ۱۱,۸۰۰ و ۸,۴۰۰ دلار. اشتباه نکنید زیرا هر دوی این شکاف ها پر خواهد شد.

با گذشت زمان و واکنش بیت کوین به کاهش قیمت به کمتر از ۱۱ هزار دلار، به احتمال زیاد تحلیلگران نظرات بسیار بهتری ارائه خواهند داد که کدام شکاف زودتر پر خواهد شد.

منبع
newsbtc

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا