اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین به 10,380 دلار رسید!

قیمت بیت کوین پس از ماه ها تلاش برای رسیدن به ۱۰۰۰۰ دلار بالاخره امروز توانست این سطح مقاومتی قوی را بشکند و به ۱۰۳۸۰ دلار برسد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این افزایش قیمت به دلیل اعتراض های اخیر در آمریکا به علت مرگ جورج فلوید فرد سیاه پوست به دست پلیس مینیاپولیس رخ داده است. پس از اینکه ترامپ نیروهای گارد ملی و پلیس محلی را برای پراکنده کردن معترضین در جلوی کاخ سفید بسیج کرد قیمت بیت کوین با افزایش ناگهانی مواجه شد.

طی یک ماه گذشته قیمت بیت کوین بین محدوده قیمتی ۸۶۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار در حرکت بود و بالاخره توانست این مقاومت روانی و مهم را بشکند. در حال حاضر قیمت بیت کوین با ۳۰۰ دلار کاهش حدود ۱۰۰۸۱ دلار معامله می شود.

آلتکوین ها نیز در این بین با افزایش قیمت برترین ارز دیجیتال افزایش یافتند. قیمت اتریوم به ۲۵۰ دلار رسید که در حال حاصر با کمی کاهش ۲۴۷ دلار معامله می شود. XRP نیز که با این افزایش به ۰.۲۱ دلار رسیده است، جایگاه سومین ارز دیجیتال که تتر تصاحب کرده بود را مجددا پس گرفت و در حال حاضر از لحاظ ارزش بازار در رده بندی سومین ارز قرار دارد.

در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر استلار با افزایش بیش از ۹ درصدی به ۰.۰۷ دلار رسیده است و بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است. این افزایش قیمت بیت کوین باعث رشد قیمت تمامی ارزهای دیجیتال و سبز شدن بازار شده است. همچنین کاردانو توانسته است جایگاه دهمین ارز دیجیتال برتر را از تزوس بگیرد.

اطلاعات Skew.com نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ میلیون دلار وضعیت های فروش استقراضی فقط در بیتمکس نقد شده است. این فروش های استقراضی طی یک ساعت نقد شده اند و این اعداد فقط مربوط به بیتمکس می‌باشد، نه سایر صرافی های مارجین.

نوگراتز سرمایه گذار و تحلیلگر بیت کوین بیان کرد که کاهش موجودی دولت به دلیل بدهی می‌تواند سریعا به ارتقای بیت کوین بیانجامد. این موضوع نظرات و سخنان ایلان ماسک مدیرعامل‌ شرکت تسلا و پاول تودور جونز میلیاردر شناخته شده را بازتاب می‌دهد که گفته اند افزایش مخارج و بدهی های دولت باعث می‌شود که بیت کوین شرایط بهتری به دست آورد.

نوگراتز در این خصوص گفت:

بیت کوین به آرامی در حال پیشروی است و به زودی از مرز ۱۰,۰۰۰ دلار فراتر خواهد رفت. تمام تنش های موجود در آمریکا این موضوع را تشدید می‌کند. بودجه ها در یک مسیر در حال خرج شدن هستند. هنگامی که بیت کوین از مرز ۱۰,۰۰۰ دلار عبور کند به سرعت افزایش قیمت خواهد داشت. به این عرصه وارد شوید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا