اخبار بیت کویناخبار عمومی

قیمت واقعی بیت کوین ۱۴۸۰۰ دلار است!

از نظر برخی از مردم به نظر می رسد که بازار ارزهای دیجیتال مخصوصا کاربران بیت کوین از روند کاهشی قیمت ها به ستوه آمده اند. با این حال، به رغم این دوران تاریک، هنوز برخی از کاربران به آینده این بازار امیدوار هستند.

 توماس لی، سرپرست تحقیق در کمپانی Fundstrat قبلا پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری به ۲۵۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. در حالی که  با توجه به قیمت بیت کوین یعنی ۳۳۰۰ دلار به نظر نمی رسد که این پیش بینی محقق شود.

با توجه به بیانات لی، قیمت بیت کوین در حدود ۳۳۰۰ دلار بشدت مغایر با ارزش واقعی این ارز دیجیتال است و ارزش واقعی آن بین ۱۳۸۰۰ دلار تا ۱۴۸۰۰ دلار است.

در این راستا لی گفت:

ارزش واقعی بیت کوین بسیار بالاتر از قیمت فعلی آن است. در واقع، برای درک این حرف من باید به عقب بازگشت. زمانیکه بیت کوین ۲۰ هزار دلار بود، کیف پولهای کریپتو باید از ۵۰ میلیون به ۱۷ میلیون کاهش می یافت.

لی هم چنین اشاره کرد که علیرغم کاهش شدید قیمت بیت کوین، تعداد زیاد کاربران ارزهای دیجیتال با قیمت دقیق آن مغایرت دارد. او سپس توضیح داد که پذیرش بیت کوین از سوی مردم به عنوان یک گونه دارایی نقش مهمی در افزایش قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹ و فراتر از آن ایفا خواهد کرد.

با توجه به معیار لی در رابطه با قیمت و رابطه آن با تعداد کیف پولهای کریپتو اذعان کرد:

اگر تعداد کیف پول بیت کوین به ۷ درصد از ۴.۵ میلیارد دارندگان حساب ویزا برسد، ارزش عادلانه هر بیت کوین ۱۵۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

هنگامی که از او برای یک پیش بینی قیمت دیگر سوال شد، لی از پیش بینی کردن سر باز زد و اذعان کرد:

من واقعا خسته شدم از سوالات مردم در رابطه با آینده قیمت ها.

وی معتقد است تا زمانیکه افراد بیت کوین را به عنوان یک گونه جدید دارایی قبول می کنند رشد کاربر همچنان افزایش می یابد و متقابلا ما شاهد یک افزایش چشمگیر در بیت کوین خواهیم بود.

بورس بین قاره ای(ICE)، که شرکت مادر بورس اوراق بهادار نیویورک است، بکت (Bakkt) را در ماه ژانویه ۲۰۱۹ راه اندازی می کند. بکت یک صرافی دارایی دیجیتال است که آینده بیت کوین را از لحاظ فیزیکی برای سرمایه گذاران نهادی تضمین خواهد کرد. واضح است که بکت در مورد پذیرش بیت کوین به عنوان یک گونه دارایی قابل اعتماد کاملا جدی است.

یکی دیگر از صرافی های  قابل توجه که بیت کوین را به عنوان یک گونه دارایی در نظر می گیرد، نزدک (Nazdaq) است که تا پایان سال ۲۰۱۹ یک محصول آتی بیت کوین را راه اندازی خواهد کرد.

منبع
investinblockchain

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا