اخبار بیت کوین

بیت کوین برای ورود به کانال ۵۰٬۰۰۰ دلار؛ باید از این موانع عبور کند

یکی از تحلیلگرهای مطرح کریپتو که فعالیت آن توسط بسیاری از کاربران دنبال می‌شود به تازگی در کانال یوتیوبی خود از سناریویی صعودی برای بیت کوین خبر داده است؛ سناریویی که پادشاه ارزهای دیجیتال را از روند نزولی چند ماهه خود خارج می‌کند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دیلی هودل، این تحلیلگر که با نام مستعار کرِد (Cred) در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند در آخرین ویدیو یوتیوب خود خاطرنشان کرد قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده وسیعی بین ۳۵٬۰۰۰ تا ۵۸٬۸۰۰ دلار با نقطه میانی حدود ۴۶٬۹۳۰ دلار معامله می‌شود.

به عقیده کرِد، بیت کوین در محدوده ۳۵۰۰۰ دلار از حمایتی عالی برخوردار است اما در میانه این محدوده و در منطقه ۴۶٬۹۳۰ دلاری، با مقاومت زیادی روبه‌رو است.

کرِد در این رابطه گفت:

شما می‌توانید در این نمودار مجموعه‌ای از مقاومت‌ها را در این سطح ماهانه و هفتگی از ۴۴۰۰۰ تا ۴۷۰۰۰ دلار مشاهده کنید؛ میانگین‌های متحرک – در بازه‌های زمانی بالاتر – نیز در بالای آنها قرار دارند.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم یک هفته‌ای
نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم یک هفته‌ای

کرِد معتقد است واکنش بیت کوین به نقطه میانی محدوده مذکور بسیار مهم است و تعیین کننده ادامه مسیر بیت کوین خواهد بود و احتمالاً مشخص خواهد کرد که آیا بیت کوین رالی خود را حفظ می‌کند و یا تا سطح پایینی این محدوده اصلاح می‌شود.

وی افزود:

در این منطقه می‌توانیم پیش‌بینی‌های منطقی و معقول‌تری داشته باشیم و ممکن است قیمت تا ۵۸٬۸۰۰ دلار افزایش یابد. یا شاید یک اصلاح قیمت در مسیر است و قیمت را تا سطوح پایینی مانند سطح پایینی محدوده قیمتی کاهش خواهد داد.

در حالی که این تحلیلگر معتقد است نقطه میانی این محدوده مقاومتی کلیدی برای بیت کوین محسوب می‌شود، وی نسبت به شکستن این مقاومت و افزایش قیمت تا ۵۸٬۸۰۰ دلار بسیار خوش‌بین است.

کرِد در ادامه اضافه کرد:

در سطح ۴۷۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلاری چیزهای زیادی به عنوان سطوح مقاومتی وجود دارند. ممکن است شاهد رشد ۵ تا ۱۰ درصدی باشیم و یا ممکن است هیچ مقاومتی در مسیر نباشد و قیمت بیت کوین تا بالاترین سطح این محدوده به راحتی افزایش یابد.

 نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم یک هفته‌ای
نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم یک هفته‌ای

کرِد معتقد است همانطور که بیت کوین از ماه نوامبر تا ژانویه بدون هیچ جهشی از ۶۹۰۰۰ دلار تا ۳۳۰۰۰ دلار سقوط کرد، این امکان وجود دارد که رالی فعلی بدون هیچ اصلاح قیمتی بهای بیت کوین را افزایش دهد.

با وجود افزایش قیمت بیت کوین، این رمزارز تا قله ۶۹٬۰۰۰ دلاری فاصله زیادی دارد. رکت کپیتال تحلیلگر مشهور حوزه رمز ارزها نیز با بررسی ابعاد وسیع‌تر این قضیه، در توییتر دیدی مشابه ارائه داده است. در بین حد فاصل کف قیمتی ۲۸۰۰۰ دلار تا اوج ۶۹۰۰۰ دلار، ۲ میانگین متحرک نمایی مهم (۲۱ و ۵۰ هفته‌) قرار دارد که هنوز به عنوان حمایت کلیدی به دست نیامده‌اند. وی با اشاره به اینکه برای ادامه روند صعودی، به دست آوردن این سطوح بسیار حیاتی خواهد بود اذعان داشت:

این دو میانگین متحرک نمایی اکنون به عنوان مقاومت عمل می‌کنند. برای ورود بیتکوین به محدوده بالایی این رنج قیمت، لازم است هر دو این مقاومت‌ها به حمایت تبدیل شوند.

تحلیل قیمت بیت کوین تایم‌فریم ۱ هفته
نمودار قیمت بیت کوین؛ تایم‌فریم ۱ هفته

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا