اخبار بیت کویناخبار عمومی

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در آمریکا ممنوع خواهد شد!

به نظر یکی از مطرح ترین مفسران و تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال؛ اگر قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد احتمالا دولت آمریکا بیت کوین را غیرقانونی اعلام خواهد کرد.

تام لی: هیچ چیزی برای دولت آمریکا دست نیافتنی نیست!

تام لی بنیان گذار کمپانی Fundstrat و یکی از تحلیلگران مطرح این حوزه؛ در پی توییت رییس جمهور آمریکا در مورد ممنوعیت سیگار های الکترونیکی و از بین رفتن بازار تنباکو در یک شب واکنش نشان داد و گفت قانونگذاران آمریکا و کسانیکه قدرت را در این کشور بر عهده دارند؛ آنقدر قدرتمند هستند که یک بازار را در کمتر از ۲۴ ساعت نابود کنند.

تام لی قبلا هم موضع منفی خود را در ارتباط به نگاه دولت امریکا و سران حکومت ابراز کرده بود. او اعتقاد دارد همانطور که با یک ممنوعیت و پست توییتر دونالد ترامپ؛ بازار تنباکو به راحتی رو به نابودی و زوال رفت؛ این اتفاق می تواند برای بازار های دیگر مالی نیز به همین سادگی باشد. او نوشت:

موضوع ممنوعیت سیگار الکترونیک و بازار تنباکو به بازار ارزهای دیجیتال ارتباطی ندارد؛ اما این اتفاق نشان میدهد کاخ سفید هر زمان که بخواهد یک بازار را نابود میکند؛ حتی بیت کوین!

تام لی ادامه داد که انتظار چنین موضوعی را ندارد اما این موضوع که برای دولت آمریکا هیچ ممنوعیتی و محدودیتی در هیچ زمینه ای نیست کمی نگران کننده است.

توافق بر سر بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری

تام لی در راستای همین اتفاق و صحبت هایش ادامه داد که ممنوعیت و غیرقانونی کردن بیت کوین از طرف حکومت آمریکا؛ ارتباط زیادی با قیمت این ارز دیجیتالی دارد.

زمانیکه بیت کوین به قیمت ۱۰۵۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ رسید؛ ترامپ در یک پست توییتری عدم علاقه خود با کریپتوکارنسی ها را به طور رسمی اعلام کرد. به نظر میرسد حتما باید بیت کوین تا ده برابر نسبت به قیمت کنونی ارزش پیدا کند ( ۱۰۰ هزار دلار ) تا او به طور رسمی به دولت خود اعلام کند بیت کوین را برای آمریکا غیرقانونی اعلام کنید.

فارغ از صحبت هایی که راجع به غیرمتمرکز بودن بیت کوین می شود و این موضوع که دولت ها توانایی محدود یا ممنوع کردن آن را ندارند؛ باید این موضوع را بپذیریم که دولت ها و قانونگذاران حکومتی میتوانند تاثیر بسزایی روی آینده این ارز دیجیتالی و به طور بازار کریپتوکارنسی ها داشته باشند.

به هر حال در این سال ها که بیت کوین وارد عرصه جهانی شده است؛ خیلی از دولت ها مانند هند و چین و … سر ناسازگاری با این پدیده داشتند و مدام مخالفت خود را برای استفاده از این نوع ارزها اعلام کردند؛ اما همچنان شاهد هستیم که نتوانستند جلوی پیشرفت و ترویج این بازار را بگیرند و همچنان مردم بیشتری روزانه به این بازار علاقه مند می شوند.

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
6 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا