اخبار آلتکویناخبار اتریوماخبار بیت کوین

بیت کوین از ۴۴،۵۰۰ دلار عبور کرد؛ بازار رمز ارزها سبزپوش شد

بیت کوین، اتریوم و دیگر رمز ارزهای اصلی در روز شنبه شاهد افزایش چشمگیر قیمت بودند. آخر هفته جاری به عقیده بسیاری یک آخر هفته سبز برای بازار رمز ارزها خواهد بود چرا که اکثر دارایی‌های دیجیتال شاهد افزایش ارزش هستند.

به گزارش میهن بلاکچین و به گزارش CryptoSlate طی روزهای گذشته به دلیل به‌روزرسانی بزرگ لندن که در روز پنج‌شنبه بر روی بلاکچین اتریوم انجام گرفت، بیشتر نگاه‌ها به تغییرات قیمت اتریوم معطوف بوده است. در میان تغییرات بزرگ اعمال شده در این بلاکچین که با هدف بهبود این شبکه صورت گرفته است، یک مکانیزم ضد تورمی توکن سوزی نیز معرفی شد و بسیاری با این تغییرات توقع بالا رفتن قیمت اتریوم را داشتند و در نهایت هم این موضوع اتفاق افتاد.

هارد فورک لندن اتریوم

طبق اطلاعات پلتفرم CoinGecko در زمان نگارش این مطلب، اتر قیمتی بالغ بر ۳۱۱۷ دلار دارد که رشد ۹.۷ درصدی را نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. جالب است بدانید از زمان به‌روز رسانی لندن تا کنون بیش از ۱۰،۰۰۰ اتر با ارزشی بیش از ۳۱ میلیون دلار سوزانده شده است.

آخر هفته سبز برای رمز ارزها

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این خبر با ۲.۴۳٪ افزایش در شبانه روز گذشته به ۴۴،۶۸۶ دلار رسیده است.

در میان ۱۰ رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار، تنها دوج کوین توانسته است رشدی دو رقمی را ثبت کند. قیمت این میم‌کوین محبوب با ۲۳.۱٪ افزایش در شبانه‌روز گذشته به ۰.۲۶ دلار رسیده است.

دیگر رمزارزهای برتر نیز رشد کمتری را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رساندند. قیمت بایننس کوین با حدود ۱٪ رشد به ۳۵۴ دلار، قیمت کاردانو با ۱.۷۱٪ رشد به ۱.۴۷ دلار، قیمت ریپل با ۷.۶٪ رشد به ۰.۸۲ دلار و یونی سوآپ نیز با ۴٪ رشد به ۲۸.۰۱ دلار رسید و با این قیمت‌ها تقریبا همه رمزارزها در محدوده سبز باقی مانده‌اند.

محصولات DeFi نیز به رشد خود ادامه می‌دهند

با توجه به اطلاعات و داده‌های بخش امور‌ مالی غیرمتمرکز Cryptoslate، محصولات DeFi نیز روند صعودی خود را ادامه داده‌اند و این بخش حدودا در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۷۵ درصد رشد کلی را تجربه کرده است. به غیر از یونی‌سوآپ، سایر توکن‌های معروف مانند چین‌لینک (با ۳.۵٪ رشد و رسیدن به قیمت ۲۴.۴۷ دلار)، آوه (با ۵.۲ درصد رشد و رسیدن به قیمت ۳۸۰ دلار)، میکر (با ۴.۹ درصد رشد و رسیدن به قیمت ۳۳۷۰ دلار) و کامپوند (با ۸.۷ درصد رشد و رسیدن به قیمت ۵۰۱ دلار) با توجه به رشد روزانه در این زمینه پیشرو بوده‌اند.

به نظر شما این رشد قیمت تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟ آیا هفته آینده نیز قیمت‌ها رشد خواهند داشت؟

منبع
cryptoslate

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا