اخبار بیت کوین

چرا قیمت بیت کوین به ۲۵,۰۰۰ دلار می رسد؟

مکس کایزر (Max Keiser) همچنان رویکردی گاوی به بیت کوین و ارزهای دیجیتال دارد زیرا اقتصاد جهانی نشانه هایی از رکود را به همراه دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

مکس کایزر مجری تلویزیون و کارشناس مالی از یادآوری اینکه بیت کوین افزایش نجومی می یابد به جامعه ارز دیجیتال خسته نشده است. کایزر در توییت اخیر خود مدعی شد که بدتر شدن چشم انداز اقتصادی، طوفانی مناسب برای ارز دیجیتال ریاضی محور ایجاد می کند. کایزر در توییتر خود گفت:

شکل گیری جنگ در فدرال رزرو آمریکا، بانک های مرکزی دنیا و کاخ سفید، بهترین اتفاق برای بیت کوین ۲۵۰۰۰ دلار می باشد. اینکه بیت کوین ساختار ریاضیات دارد به طور خودکار سیاست پولی را ایجاد می کند که هرج و مرج پولی و سیاسی را رفع می کند.

اقتصاد جهانی در صف

روند صعودی بیت کوین به افزایش تنش های سیاسی و اقتصادی بین بانک مرکزی و کاخ سفید دامن زده است.

اخیرا رییس جمهور دونالد ترامپ حملات خود به جروم پاول (Jerome Powell) رییس بانک مرکزی آمریکا را افزایش داده است و او را دشمنی بزرگتر از کشور چین خوانده است. ترامپ با کمک این حمله لفظی، پاول را تحت فشار قرار داد تا نرخ بهره را طوری هماهنگ کند تا باعث تحریک اقتصاد شود. هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا بانک مرکزی تسلیم تقاضای ترامپ می‌شود یا خیر.

در این خصوص، سایر بانک های مرکزی سراسر جهان به دنبال راهی هستند تا از این شرایط عبور کنند اما ممکن است مقداری برای این کار دیر شده باشد.

پیتر بوکوار (Peter Boockvar) مدیر ارشد اطلاعات گروه مشاوره بلیکلی به CNN گفت: درمان شرایط بغرنج فعلی در دستان بانک مرکزی نیست. هم چنین بانک مرکزی اروپا و ژاپن نیز در این خصوص ناتوانند.

رکورد جدید برای کف قیمت بیت کوین

مدتی است که قیمت بیت کوین در کانال ۱۰ هزار دلار قرار دارد. کایزر معتقد است که این شرایط می‌تواند رقابت دیگری بین گاوها و خرس های بازار باشد.

طبق سخنان نایجل گرین مدیرعامل گروه DeVere قیمت بیت کوین بر اساس عملکرد سالانه به کمترین قیمت خود در کانال ۱۰ هزار دلار رسیده است. وی از این موضوع مطمئن است که مشکلات عدیده ژئوپولوتیکی باعث می‌شود قیمت بیت کوین به ۱۵ هزار دلار برسد.

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا