اخبار آلتکویناخبار بیت کویناخبار عمومی

نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول»: اگر قیمت بیت کوین به ۲۰٬۰۰۰ دلار برسد، به خرید می‌پردازم

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) سرمایه‌گذار مطرح حوزه امور مالی و نویسنده کتاب معروف و پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول» اخیرا در خصوص کاهش قیمت بیت کوین به ۳۵,۰۰۰ دلار اظهار نظر کرده است. در این مطلب به اظهار نظرهای چند تن از چهره‌های مطرح بازار در مورد آینده قیمتی بیت کوین اشاره خواهیم کرد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از U.Today، کیوساکی در توییتر نوشته است که کاهش چشمگیر قیمت بیت کوین خبر بسیار خوبی است. وی به دنبال‌کنندگان خود یادآور شد هنگامی که قیمت بیت کو‌ین ۶۰۰۰ و ۹۰۰۰ دلار بود به خرید این رمزارز پرداخته بود. کیوساکی قبلا نیز در توییتر بیان کرده بود که بیت کوین را در کف قیمت خریداری کرده است.

اکنون نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» گفته است اگر قیمت بیت کوین به سطح ۲۰,۰۰۰ دلار برسد قطعا باز هم به خرید این رمز ارز می‌پردازد.

وی هم‌چنین به نقره اشاره کرد و قیمت آن را برای خرید مناسب دانست. زیرا قیمت این فلز گرانبها اکنون ۵۰٪ کمتر از سقف تاریخی ۴۴.۵۸ دلاری خود در آپریل (فروردین) ۲۰۱۱ قرار دارد. در حال حاضر قیمت این فلز گرانبها ۲۳ دلار است.

کیوساکی در توییتی که طی آخر هفته منتشر کرد، به بیت کوین، طلا و نقره اشاره کرده و به دنبال‌کنندگان خود گفت که به انباشت آنها بپردازند.

پیش‌بینی پیتر شف از کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار

روز شنبه، پیتر شف منتقد بزرگ و شناخته‌شده بیت کوین و مدیرعامل شرکت Euro Pacific Capital در توییتر نوشت وی انتظار دارد که قیمت پرچمدار بازار رمزارزها به کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار برسد. او روز قبل از این توییت خود گفته بود قیمت BTC حتی ممکن است به کانال ۱۰,۰۰۰ دلار وارد شود.

گابور گوربکس: روند صعودی بعدی بیت کوین بسیار چشمگیر است

گابور گوربکس رییس بخش رمزارزها در صندوق سرمایه‌گذاری VanEck که یکی از طرفداران بیت کوین است، نظر مشابهی با پیتر شف دارد.

وی روز شنبه در توییتر نوشت که ممکن است قیمت بیت کوین با کاهش چشمگیری مواجه شود و در صورتی که از قیمت ۳۰,۲۰۰ دلار عبور کند، ممکن است به ۲۰,۰۰۰ دلار برسد. هرچند، به نظر او خبر خوب این است که سرمایه نقد بسیار زیادی در اختیار سازمان‌های مالی قرار دارد تا در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

گوربکس معتقد است از آنجایی که بسیاری از سازمان‌های مالی، روند صعودی بیت کوین از ۱۰,۰۰۰ به ۶۸,۸۰۰ دلار را از دست داده‌اند، حجم زیادی از سرمایه نقد می‌تواند وارد بیت کوین شود. دلیل این موضوع هم آن است که بانک‌های مرکزی سراسر جهان پول نقد بسیار زیادی چاپ کرده‌اند، سطح کنونی تورم بسیار بالا است و در بین بسیاری از سرمایه‌گذاران، اعتمادی به اوراق قرضه وجود ندارد.

گوربکس معتقد است اگر تمام این سازمان‌ها وارد عرصه بیت کوین شوند، روند صعودی بعدی بسیار چشمگیر خواهد بود.

در زمان نگارش این مطلب قیمت بیت کوین برابر ۳۳,۲۰۰ دلار است که نسبت به روز گذشته ۸.۵۷٪ کاهش داشته است.

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا