اخبار بیت کویناخبار عمومی

پافشاری تحلیلگر بزرگ روی پیش‌بینی قبلیش: قیمت بیت کوین ۲۲,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ دلار!

تام لی تحلیلگر شرکت فاندسترت اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین حدود ۲۲,۰۰۰ الی ۲۵,۰۰۰ دلار می‌شود. لی به خاطر پیش بینی خود در ماه ژانویه معروف شده است. وی در آن زمان گفته بود بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۸ به ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید و سپس در ماه مارس بیان کرد که تا سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین به ۹۱,۰۰۰ دلار می‌رسد.

لی همچنین در برنامه ای اعلام کرد بدون شک قیمت بیت کوین تا پایان سال به بیش از ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. تام لی این پیش بینی را بر اساس بررسی رابطه بین قیمت بیت کوین و هزینه های ماینینگ بیان کرده است و عقیده دارد استخراج هر کوین حدود ۹۰۰۰ دلار هزینه دارد. وی افزود:

گمان می‌کنم اولین بار است که کسی ۳برابر شدن قیمت را در بازار پیش بینی کرده است و دیگران این پیش بینی را غیر منطقی می‌دانند. ممکن است برداشت اشتباهی از صحبت های من شده باشد. می‌خواهم بگویم که با افزایش ۲.۵ برابری هزینه ماینینگ، قیمت بیت کوین نیز به ۲۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰ دلار خواهد رسید. همچنان معتقدم که قیمت بیت کوین تا انتهای سال به ۲۵۰۰۰ دلار می‌رسد.

فاندسترت تحلیل خود را در ماه مه با بررسی رابطه بین هزینه های ماینینگ و قیمت بیت کوین منتشر کرد و این تحلیل را “یک منبع قابل اعتماد بلند مدت” توصیف کرد.

آمار ماه مه میانگین افزایش هزینه ماینینگ را کمتر از آمار این ماه نشان می‌داد. اما در حال حاضر با افزایش ۱.۸ برابر ماینینگ، قیمت بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۱۹ حدود ۳۶۰۰۰ دلار خواهد شد.

نظر شما درباره پیش بینی های تام لی چیست؟

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا