اخبار بلاکچیناخبار بیت کوین

تحرک هولدرهای ۷ ساله بیت کوین؛ ۵۰۰۰ BTC از کیف پول‌ها خارج شد

پلتفرم تحلیل آنچین کریپتو کوانت در گزارش جدید خود به این موضوع اشاره کرده است که حدود ۵۰۰۰ بیت کوین که بین ۷ سال تا ۱۰ سال از عمر آن‌ها می‌گذشت (در آدرس‌های کیف پول ۵ تا ۷ سال هولد شده بودند)؛ به تازگی جا به جا شده‌اند. این قضیه می‌تواند سیگنالی نزولی برای BTC محسوب شود.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از بیتکوینیست، در این گزارش آمده است که هرگاه این حجم از بیت کوین‌های با طول عمر بالا جا به جا شده‌اند، شاهد خرسی شدن بازار بوده‌ایم.

در نمودار زیر میله‌های نارنجی رنگ بیانگر حجم BTCهای جابه جا شده با عمر بین ۷ تا ۱۰ سال است. همان‌طور که مشخص است این برای چهارمین بار در سال ۲۰۲۲ است که تعداد بیش از ۲۰۰۰BTC با عمر هولد شدن طولانی جا به جا شده است.

نمودار خروجی‌های خرج شده بیت کوین با عمر ۷ تا ۱۰ سال منبع: کریپتو کوانت
نمودار خروجی‌های خرج شده بیت کوین با عمر ۷ تا ۱۰ سال منبع: کریپتو کوانت

۳ بار دیگر که این اتفاق در سال ۲۰۲۲ افتاده است مربوط به ماه‌های جولای (تیر)، می (اردیبهشت) و مارس (فروردین) می‌شوند که قیمت بیت کوین پس از ثبت یک قله، دچار ریزش شدید شد.

بیت کوین‌های نشان داده شده مربوط به حدفاصل سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ می‌شود که در آن زمان قیمت BTC بسیار پایین تر از سطوح فعلی بود. با وحشت اخیر ایجاد شده در بازار رمزارزها می‌توان احتمال داد که شاید هولدرهای بلند مدت صاحب این آدرس‌ها ترجیح داده‌اند تا دارایی خود را به فروش برسانند. البته این صرفا یک گمانه زنی است. این قضیه می‌تواند یکی از نشانه‌های وقوع رویداد تسلیم (کپیتولاسیون) هولدرها باشد.

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا