اخبار آلتکوین

رشد ۳۰٪ قیمت DOGE در پی تغییر لوگو توییتر به نماد دوج‌‌کوین

از دیشب برای ساعاتی لوگوی پلتفرم توییتر به لوگوی دوج کوین تغییر پیدا کرد. ایلان ماسک مدیرعامل توییتر از بزرگترین حامیان DOGE محسوب می‌شود. در پی وقوع این اتفاق قیمت دوج حدود ۳۰٪ افزایش پیدا کرد و جایگاه هفتم کاردانو را تصاحب کرد.

به گزارش دیلی هودل، ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی، در سال گذشته شبکه اجتماعی مجبوب توییتر را خریداری کرد.

داستان از اینجا شروع شد که همان زمان شخصی به شوخی در زیر توییت ایلان ماسک نوشت که وقت آن رسیده که توییتر را بخری و نماد آن را به دوج تغییر دهی.

توییتر ایلان ماسک در مورد تغییر لوگو توییتر

در ساعات پایانی دیشب بود که این شوخی توییتری شکل واقعیت به خود گرفت و برای ساعاتی لوگو پرنده آبی رنگ این پلتفرم جای خود را به لوگو دوج کوین داد. البته پس از دقایقی این لوگو به حالت اولیه خود بازگشت. دقایقی پیش نیز این اتفاق مجددا تکرار شد و لوگوی توییتر به دوج تغییر یافت.

ایلان ماسک در صفحه خود دیروز توییت مقابل را به اشتراک گذاشت که به شوخی افسری را نشان می‌دهد که ماشینی را برای چک کردن مدارک راننده آن کنار کشیده است و بر روی مدارک راننده (دوج) عکس پرنده آبی توییتر درج شده است و پلیس به او می‌گوید که این عکس قدیمی است.

توییت ایلان ماسک در مورد تغییر لوگو توییتر

در پی وقوع این اتفاق قیمت DOGE با حدود ۳۶٪ افزایش تا ۰.۱۰۵ دلار پیشروی کرد و دوج نیز توانست با عبور از کاردانو در جایگاه هفتم جدول رمزارزها قرار گیرد. در حال حاضر قیمت این رمزارز به ۰.۰۹۹ دلار رسیده است. تغییرات گسترده قیمت دوج موجب شد تا حدود ۲۶ میلیون دلار پوزیشن معاملاتی در صرافی‌های رمزارز لیکویید شود.

نمودار قیمت دوج تایم فریم ۴ ساعته
نمودار قیمت دوج تایم فریم ۴ ساعته منبع: تریدینگ ویو

این در حالی است که برخی سرمایه‌گذاران دوج در سال گذشته شکایتی را مطرح کردند که مدعی بودند ایلان ماسک بخشی از یک طرح کلاهبرداری هرمی برای حمایت از این میم کوین بوده است و به همین خاطر، باید به سرمایه‌گذاران متضرر ۲۵۸ میلیارد دلار بپردازد. وکلای ایلان ماسک هفته پیش از قاضی خواستند این شکایت را رد و پرونده را مختومه اعلام کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا