مقالات عمومیویدیو

بحث و گفتگو در اینستاگرام چهارشنبه ها به صورت زنده 22 آبان + ویدیو

هر چهارشنبه با پخش زنده اینستاگرام میهمان کاربران عزیز هستیم. این هفته ساناز و عرفان در لایو اینستاگرام پاسخگوی سوالات کاربران بودند. در لایو های اینستاگرام شما می توانید سوالات خود در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین را مطرح کنید. روال لایو اینستاگرام بدین صورت است که ابتدا موضوعی مورد بحث قرار می گیرد و پس از اینکه کاربران به بحث ملحق شدند، سوالات کاربران تک تک پاسخ داده می شود.

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

در این لایو موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت. از مهمترین این موارد می‌توان به بحث تصویب تعرفه برق استخراج ارزهای دیجیتال توسط وزارت نیرو و نظرات جامعه ماینرها اشاره کرد. در ادامه نیز سوالاتی در ارتباط با آلتکوین هایی مانند کاردانو و زمان رسیدن فصل آلتکوین ها و بهترین تریدرهای ارزهای دیجیتال و نحوه دسترسی به آنها صحبت شد. در این لایو همچنین به تعداد زیادی از سوالات کاربران پاسخ داده شد.

علاوه بر این در خلال سوالات به چند مقاله از اشاره شد که برای دسترسی آسان تر لینک این مقالات در پایین گذاشته خواهد شد.

بایننس یا بیتمکس: کدام صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

معرفی کامل ابزار تریدینگ ویو (TradingView) برای رسم نمودار بیت کوین و ارزهای دیجیتال

همانطور که در لایو مطرح شد، اگر همچنان سوالی برایتان بی پاسخ مانده است می توانید به فروم میهن بلاکچین بپیوندید و تمامی سوالات خود را بپرسید و یا به سوالات کاربران نیز پاسخ دهید.

سوالات خود را در فروم میهن بلاکچین بپرسید

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا