اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

نوسان شدید قیمت بیت کوین؛ نقدشدن ۲۳۰ میلیون دلار وضعیت های معاملاتی در بیتمکس

نوسان شدید قیمت در ۲۴ ساعت گذشته منجر به نقد شدن ۲۳۰ میلیون خرید و فروش استقراضی در بیتمکس شده است.

نوسان اخیر در بازار بیت کوین باعث شده است که خرس ها و گاوها با نقدینگی های چشمگیری مواجه شوند، به طوری که تقریبا ۲۲۳ میلیون دلار طی مارجین کال های ۲۴ ساعت گذشته در صرافی اوراق مشتقه بیتمکس در خریدها و فروش های استقراضی بیت کوین نقد شده است.

اندکی بیشتر از ۱۱۱.۵ میلیون دلار یا ۵۰.۰۴ درصد کل نقدشدگی ها به شکل خریدهای استقراضی و ۱۱۱.۳ میلیون دلار یا ۴۹.۹۶ درصد به صورت فروش های استقراضی بوده اند.

نقدشدگی های آلتکوین ها نیز مجموع این رقم را به ۲۳۰ میلیون دلار می‌رسانند.

خریدها و فروش‌های استقراضی در بیتمکس

ابتدا فروش های استقراضی با شدت زیادی شروع شدند، زیرا در اوایل روز ۲ ژوئن قیمت بیت کوین طی ۴ ساعت با ۸.۷۸ درصد افزایش قیمت از ۹۵۶۰ دلار به ۱۰۴۰۰ دلار رسید.

هرچند قیمت ۵ رقمی بیت کوین زیاد طول نکشید و تقریبا ۱۴ ساعت در حدود ۱۰۲۰۰ دلار باقی ماند و سپس با کاهش شدید ۱۰ درصدی طی کمتر از ۴ دقیقه به ۹۱۵۰ دلار رسید.

قیمت بیت کوین در نمودار H1 بایینس
قیمت بیت کوین در نمودار H1 بایینس

قطع دسترسی صرافی ها در بحبوحه سقوط قیمت

سقوط ناگهانی قیمت باعث قطع دسترسی آشنای صرافی های برتر شد، به طوری که کاربران بار بیش از حد بر روی بیتمکس را گزارش دادند و این موضوع باعث شد که قیمت بیت کوین در این پلتفرم تا ۸۶۰۰ دلار نیز کاهش یابد.

کوین بیس صرافی برتر ارز دیجیتال در آمریکا نیز با افزایش قیمت به ۱۰۰۰۰ دلار به حالت آفلاین درآمد. یکی از کاربران توییتر به اسم cryptorecruitr از کوین بیس پرسید:

چطور هر بار که قیمت بیت کوین ۵ درصد افزایش می‌یابد، صرافی به ارزش ۸ میلیارد دلار از کار می‌افتد؟ واقعا مشتاقم که دلیل این موضوع را بدانم.

یکی دیگر از کاربران به اسم AndySpqr افزود:

قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافت و بار دیگر صرافی کوین بیس، پیام های خطا به افرادی نشان می‌دهد که در صدد دسترسی به سرمایه های خود هستند. به شدت پیشنهاد می‌کنم پس از دسترسی به سرمایه خود، آنها را از این صرافی خارج کنید. این یک نمایش مزخرف است.

نقدشدگی های آلتکوین ها عمدتا خرید استقراضی بودند

علیرغم آنکه هر دو طرف بازار بیت کوین به شدت تحت تأثیر نوسان قیمت روز گذشته قرار گرفتند، اما خریدهای استقراضی اتر و ریپل تقریبا ۸۸ درصد نقدشدگی های آنها در بیتمکس را شامل می‌شد.

تقریبا ۳.۶۵ میلیون دلار در وضعیت های خرید استقراضی اتر و ۱.۷۴ میلیون دلار در خریدهای استقراضی XRP طی یک شب نقد شدند.

بیش از ۹۹ درصد نقدشدگی های بیت کوین کش، لایت کوین و EOS طی ۲۴ ساعت گذشته در بیتمکس نیز مربوط به خریدهای استقراضی بودند.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا