مقالات عمومی

بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران در هفته گذشته (20 شهریور تا 26 شهریور)

با شناخت بیشتر تکنولوژی بلاکچین و رونق ارزهای دیجیتال، توجه کاربران ایرانی نیز به آنها بیشتر شد و با نبود اطلاعات کافی به زبان فارسی در این زمینه در سال‌های قبل و لزوم حضور سایت‌های خبری در این زمینه سایت‌هایی اطلاع رسانی در زمینه کریپتو در ایران نیز به وجود آمدند. سایت میهن بلاکچین نیز یکی از این رسانه‌ها است. با توجه به اینکه میهن بلاکچین رسانه تخصصی بلاکچین و ارزهای دیجیتال هست؛ در طول هفته مطالب زیاد با تنوع گسترده ای منتشر می شوند. از همین رو تصمیم گرفتیم انتهای هر هفته پربازدید ترین و بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران را در قالب یک پست جمع آوری کنیم. در ادامه این مطلب مروری کوتاه خواهیم کرد بر گزیده مقالات از نگاه شما. در صورت تمایل میتوانید نسخه کامل مقاله را در لینک های انتهای همین مطلب پیدا کنید.

مقالات بر حسب بیشترین بازدید مرتب شده‌اند

۱. معرفی Coinmarketcap Earn ؛ چگونه از این پروژه کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد با Coinmarketcap Earn

کوین مارکت کپ یکی از معتبرترین سایت‌های حوزه کریپتو است. این وبسایت معروف اخیرا یک برنامه کسب درآمد به نام Coinmarketcap Earn اضافه کرده است. هدف از این برنامه کسب دانش بیشتر کاربران با فضای کریپتو بوده که در کنار آن کمی پاداش در نظر گرفته شده است. نحوه اجرا آن همه به اینگونه است که ابتدا شما ویدیو‌هایی درباره یکی از پروژه‌های حوزه کرپتو مشاهده می‌کنید و بعد از آن به سوالات مطرح شده درباره آن پاسخ می‌دهید. در صورت پاسخ درست شما پاداش دریافت می‌کنید.

تا به حال دو پروژه در این طرح مورد بررسی قرار گرفته است که اولی Band Protocol بوده که مهلت شرکت در آن به پایان رسیده است و اکنون پروژه KAVA در حال اجرا است. برای شرکت در این پروژه قوانین خاصی نیز درنظر گرفته شده است مانند داشتن حساب کاربری در وبسایت و قرار نگرفتن در لیست کشورهای ممنوعه (که متاسفانه ایران هم جزو آن کشورهاست) . برای آموزش شرکت در این پروژه می‌توانید این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

ادامه مقاله در این لینک


۲. ۹ توصیه کاربردی برای سرمایه‌گذاری در حوزه دیفای !

سرمایه‌گذاری در دیفای

در حال حاضر در دنیای کریپتو، بحث پروژه‌های دیفای و کسب درآمد از آنها بسیار داغ است. اما مانند تمامی حوزه‌های مالی دیگر برای سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها نیز باید تحقیق کرد و از توصیه‌های دیگران برای موفقیت بیشتر استفاده کرد. در این مقاله به بررسی ۹ توصیه کاربردی برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دیفای را دارند، خواهیم پرداخت.

از همه چیز دنباله روی نکنید و حتما خودتان نیز تحقیق کنید. مراقب باشید که در فضای مثبت ایجاد شده، پروژه‌های بد و کلاهبرداری هم رشد می‌کنند. هرچه اطلاعاتتان بیشتر باشد تصمیم‌گیری صحیح‌تری نیز خواهید داشت. معیارهای خودتان را از دست ندهید. مراقبت کارمزدهایی که پرداخت می‌کنید، باشید. صرافی‌های معروف‌تر و با اعتبار را انتخاب کنید. سعی کنید پروژه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید. مراقب نوسانات قیمت باشید. و در آخر امنیت را همواره در الویت خود قرار دهید.

ادامه مقاله در این لینک


۳. آموزش کار با صرافی یونی سواپ (Uniswap)؛ محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز!

آموزش کار با یونی سواپ Uniswap

با افزایش علاقه کاربران به پروژه‌های دیفای، استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز نیز رونق زیادی گرفته است. یکی از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز در حال حاضر یونی سواپ (Uniswap) است که حجم معاملات در آن به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است. این صرافی به دلایلی همچون عدم نیاز به KYC، در اختیار داشتن کامل دارایی‌ها در نظر خود کاربران، هزینه‌های کم برای تراکنش‌ها و دسترسی به توکن‌های جدید از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است.

این صرافی غیرمتمرکز دارای دو ویژگی اصلی است که اولی تبادل توکن یا Swap است که کاربران توکن‌های ERC20 خود را با یکدیگر تبادل می‌کنند و استخرهای نقدینگی آن است که با واریز و اضافه کردن نقدینگی به آنها پاداش دریافت می‌کنید. برای اینکه بدانید چطور می‌توانید با یونی سواپ (Uniswap) کار کنید می‌توانید این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید

ادامه مقاله در این لینک



امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر نظر یا انتقادی دارید که میتواند به بهبود مطالب به ما کمک کند، باعث افتخار است که آن را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه همیشه در کنار ما هستید ممنونیم. 

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا