اطلاعیه صرافی

سپرده‌گذاری توکن MDX در سرویس Binance Savings فعال شد

کاربران صرافی بایننس می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ) توکن MDX در سرویس Binance Savings تا سقف ۳۰٪ سود سالانه دریافت کنند. جزییات این برنامه در ادامه مطلب توضیح داده شده است. همچنین در این بخش از مطالب می‌توانید اطلاعیه‌های صرافی‌های رمزارز را بررسی نمایید.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی پنکیک سواپ ضریب استخر JGN-BNB را به مدت ۷ روز به میزان دو برابر افزایش می‌دهد. در این برنامه یک استخر جدید با ارزش ۲۰۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

صرافی هوبی از واریز ارز GBP پشتیبانی می‌کند. این صرافی برای تشویق کاربران به استفاده از این سرویس از طریق درگاه FPS، کارمزد تراکنش دریافت نمی‌کند. علاوه بر آن سرویس برداشت GBP نیز به زودی فراهم می‌شود. این سرویس برای کاربرانی در دسترس است که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند.

رمزارزها و بازارهای زیر به خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده است:

صرافیرمزارز جدیدبازار آنی (Spot)بازار مارجینبازار آتی (Futures)بازارهای حذف شده
بایننسKEEPADA/BIDR, CHR/BUSD, DOCK/BUSD, KEEP/BTC, KEEP/BNB, KEEP/BUSD , KEEP/USDT
FTT/BUSD, HNT/BUSD, RUNE/GBP, SC/BUSD, SOL/BRL, SOL/TRY , STMX/BUSD
COCOS/USDT, IQ/BUSD, PHA/BUSD, PROM/BUSD, TVK/BUSD, TVK/BTC, TWT/USDT, TWT/BUSDBTC/DOM
با حداکثر ضریب ۲۵
BAT/USDC, FRONT/ETH, HOT/BRL, RENBTC/ETH, TRX/AUD
کوکوینYFDAI
GENS
YFDAI/USDT
YFDAI/BTC
GENS/USDT
گیتKEEP
KEX
PNG 
KEX/USDT
PNG/USDT
KEEP/USDT
اوکی اکسچنجKEEPبازار ریالی

آنچه در این مطلب می‌خوانید

صرافی بایننس

با سپرده‌گذاری توکن MDX در سرویس Binance Savings تا ۳۰٪ سود سالانه دریافت کنید.

  • جزییات: کاربران می‌توانند تا ۲۹ خرداد با سپرده‌گذاری توکن MDX به مدت ۳۰ روز در صرافی بایننس در سرویس Binance Savings تا ۳۰٪ سود سالانه دریافت کنند. کاربرانی که زودتر در این برنامه شرکت کنند در اولویت قرار دارند. این سرویس در دو بخش Flexible و Locked ارائه شده است.

صرافی بایننس برای توکن‌های لوریج شده زیر محدودیت جدیدی اعمال کرده است. از این پس حداکثر میزان سفارش باز برای این توکن‌ها معادل ۵۰۰۰USDT خواهد بود. این توکن‌ها عبارتند از: LTCUP, LTCDOWN, XLMUP, XLMDOWN, TRXDOWN, TRXUP, XTZUP, XTZDOWN, FILUP, FILDOWN

صرافی گیت

صرافی گیت برنامه رای‌گیری توکن NWC را با ۱۵۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این برنامه تا تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) ادامه خواهد داشت. در طرح اول این برنامه کاربران می‌توانند تا ۲۸ خرداد با رای دادن به لیست شدن توکن NWC در صرافی گیت، در ایردراپ ۱۰۸۱۰ توکن NWC شرکت کنند. در طرحی دیگر از این برنامه، به ۶۰۰ کاربری که زودتر از سایرین حداقل ۴۳۰ توکن NWC به صرافی گیت واریز کنند، معادل ۳۰۰۰ دلار از این توکن اهدا خواهد شد. علاوه بر آن به تعدادی از کاربرانی که در فعالیت‌های تلگرامی و توییتر این رمزارز شرکت کنند، ایردراپ‌هایی تعلق خواهد گرفت.

صرافی گیت برنامه سپرده‌گذاری ۷ روزه توکن KALM را در سرویس HODL&EARN برگزار می‌کند. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن KALM در این سرویس تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه به دست آورند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما است. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا