اخبار بیت کوین

پیش بینی تحلیلگر: بیت کوین می تواند به ۷۵,۰۰۰ دلار برسد

حال که اکثر ناظران و تحلیلگران فنی صنعت موافق اند که احتمال افت قیمت وجود دارد و ممکن است این روند معکوس شود از هم اکنون در حال پیش بینی نقاط افزایشی بعدی هستند. روش های بسیار زیادی برای پیش بینی چرخه بازار وجود دارد اما نگاهی به رویدادهای گذشته یک روش بسیار مناسب برای اینکار است.

موج های قبلی افزایش قیمت نشانه هستند

به طور قطع می توان گفت احتمال اینکه بیت کوین سال جاری را با قیمت بالاتری نسبت به شروع سال به پایان برساند بسیار زیاد است. یکی از تحلیلگران چرخه رشدهای پیشین بیت کوین را با رشد فعلی آن مقایسه کرده است تا افزایش قیمت بعدی بیت کوین را پیش بینی کند.

موج های تاریخی بیت کوین می توانند پاسخ را به ما نشان دهند. اولین موج، بیت کوین را از ۵ دلار به ۲۰۰ دلار رساند که تقریبا نشان دهنده افزایش قیمت ۳۹۰۰ درصدی می باشد و سپس به دنبال آن بازار خرسی پدیدار شد. موج بعدی قیمت بیت کوین را از ۵۰ دلار به ۱۲۰۰ دلار رساند که رشد ۲۳۰۰ درصدی بود. موج سوم که اخیرا اتفاق افتاد بیت کوین را از ۲۰۰ دلار به ۲۰ هزار دلار رساند که پامپ ۹۸۰۰ درصدی بود.

افزایش ۲۳۰۰ درصدی می تواند بیت کوین با قیمت ۳۲۰۰ دلار را در موج بعدی افزایش قیمت به ۷۴ هزار دلار برساند. افزایش ۵۳۳۳ درصدی از موج سوم می تواند قیمت بیت کوین را به ۱۷۰ هزار دلار برساند.

 

هم چنین می‌توان از بالاترین قیمت های هر دوره برای تخمین و پیش بینی قیمت های آینده استفاده کرد. بالاترین قیمت اول نسبت به بالاترین قیمت دوم شاهد رشد ۲۷۵۰ درصدی بود به طوری که از ۷ به ۲۰۰ دلار رسید، بالاترین قیمت دوم نسبت به بالاترین قیمت سوم رشدی کمتر از ۵۰۰ درصد داشت و از ۲۰۰ به ۱۱۵۰ دلار رسید. آخرین قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار بود که افزایش ۱۶۴۰ درصدی نشان می‌داد.

با استفاده از کمترین درصد افزایش یعنی ۵۰۰ درصد قیمت فعلی بیت کوین می تواند به حدود ۱۰۰ هزار دلار برسد. ویکتور درگنوف (Victor Dergunov) پیش بینی کرد که روند گاوی بعدی قیمت بیت کوین را به ۷۵ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار می رساند و احتمالا چند سال طول خواهد کشید تا به چرخه رشد بعدی خود برسد.

نمودار بیت کوین

وی افزود که عوامل افزایش قیمت ساده خواهند بود. با احتساب ۱۸ میلیون کاربری که دارای بیت کوین می‌باشند و ۳.۲ میلیارد نفری که از اینترنت استفاده می‌کنند، درصد نفوذ بیت کوین تنها ۰.۵۶ درصد است. ۹۹.۴۴ درصد سایر افراد نیز می‌توانند در آینده بیت کوین را انتخاب کنند. در مقایسه با غول های اینترنتی نظیر آمازون، گوگل و فیسبوک که چندین سال قبل حتی وجود نداشتند، می‌توان گفت که پذیرش گسترده ای در انتظار بیت کوین است.

این موضوع حداقل از نظر تئوری بسیار قانع کننده است و اعتماد تجدید شده کاربران به بیت کوین و دارایی های کریپتو مجددا می‌تواند باعث شود که بازار با بالاترین قیمت های جدیدی مواجه شود.

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا