اخبار بیت کویناخبار عمومی

تریدر مشهور: مایکرواستراتژی، پی‌پال و اسکوئر در حال شکار بیت کوین هستند

PlanB تریدر مشهور، معتقد است که اکنون بسیاری افراد بیت کوین‌هایشان را نقد می‌کنند و سازمان‌های بزرگ مالی این کوین‌ها را می‌خرند و برای سال‌ها به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند. PlanB که یک تحلیلگر و تریدر حرفه‌ای کریپتو است، به همراه WhalePanda که یک اینفلوئنسر این حوزه است، در توییتر نظرات خود را درباره این موضوع بیان کرده‌اند.

این دو اینفلوئنسر معتقدند که هر ساتوشی که در بازار دامپ می‌شود، به سمت ذخیره آفلاین صندوق‌های پوشش ریسک حرکت می‌کند و آنها تلاش می‌کنند تا زمانی که قیمت برترین رمز ارز زیر ۲۰۰۰۰ دلار معامله می‌شود، تا جایی که می‌توانند آن را جمع آوری کنند.

خرید بیت کوین توسط موسسات مالی بزرگ

تریدر ناشناسی که با نام مستعار PlanB شناخته می‌شود، در توییتر خود مطلبی منتشر کرده مبنی بر این که: اکنون تریدرها و طرفداران آلتکوین‌ها، بیت کوین‌های خود را به منظور کسب سود می‌فروشند. با این کار، آنها BTCها را به دست شرکت‌های بزرگی مثل GrayScale، پی پال، مایکرواستراتژی و Square می‌سپارند.

PlanB اصرار می‌کند بیت کوینی که اکنون آنها به دست می‌آورند، به صورت آفلاین و برای مدت سال‌ها ذخیره خواهد شد.

قبلا این تریدر ناشناس دیدگاه مشابهی ارائه کرده بود و گفته بود که بیتکوین از صرافی‌ها خارج می‌شود و در کیف پول‌های بازیگران سازمانی ذخیره می‌شود؛ به طوری که دیگر از آنها خبری نخواهیم داشت.

خرید بیت کوین توسط شرکت های بزرگ

گری اسکیل، پی پال و اسکوئر در حال شکار بیت کوین هستند

در راستای اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت سرمایه گذاری GrayScale حدود ۱۲.۶ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. ماه گذشته، این شرکت دو برابر مقداری که ماینرها در ماه نوامبر تولید کرده بودند، بیتکوین به دست آورده است.

شرکت عظیم MicroStrategy که توسط مایکل سیلور (Michael Saylor) رهبری می‌شود نیز حدود ۴۷۵ میلیون دلار BTC در اختیار دارد و اکنون برنامه دارد تا با تولید اوراق بهادار، ۴۰۰ میلیون دلار دیگر نیز از موسسات مالی دیگر جذب سرمایه کند. این جذب سرمایه، در واقع به منظور خرید بیتکوین بیشتر است.

بنا بر گزارشی که به تازگی توسط U.Today منتشر شده، کاربران پی پال برای بیت کوین مشتاق‌اند. این قضیه همچنین برای کاربران شرکت Square (که توسط جک دورسی مدیرعامل و هم‌بنیانگذار توییتر اداره می‌شود) نیز صدق می‌کند. طبق اطلاعات Pantera Capital، این دو شرکت برنامه دارند تا تعداد زیادی بیتکوین خریداری کنند.

 

WhalePanda توییت کرده:

هر بیت کوینی که الان بفروشید، توسط موسسات مالی بزرگ خریداری می‌شود. آنها سعی می‌کنند تا جای ممکن در زیر قیمت ۲۰۰۰۰ دلار BTCها را بخرند.

دن هلد (Dan Held) مدیر گسترش صرافی کراکن، لیستی را منتشر کرده که شامل موسسات مالی بزرگ دنیا، بانک‌ها و افراد ثروتمندی است که دید مثبتی به بیتکوین پیدا کرده‌اند و آن را به عنوان طلای دیجیتال می‌شناسند.

خرید بیت کوین توسط شرکت های بزرگ

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا