اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

رکورد جدید ۶۳۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین؛ این پایان راه نیست

بر اساس اطلاعات سایت Coinmarketcap قیمت بیت کوین رکورد جدید ۶۳،۲۵۳ دلاری را ثبت کرد. پس از آن، قیمت ارز دیجیتال BTC اندکی کاهش یافته است و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۶۲،۶۸۸ دلار معامله می‌شود.

بزرگ‌ترین رمز ارز بازار اخیرا به موفقیت خوبی دست یافته و طی ۷ روز گذشته با بیش از ۶ درصد افزایش قیمت همراه بوده است. رکوردشکنی اخیر قیمت بیت کوین یک روز قبل از فهرست شدن کوین‌بیس در نزدک رخ داده است که بسیاری از افراد، این موضوع را نقطه عطف مهمی برای صنعت ارزهای دیجیتال می‌دانند.

اما طرفداران بیت کوین، فهرست شدن کوین‌بیس در بورس نزدک را تنها دلیل رکوردشکنی قیمت بیت کوین نمی‌دانند. طبق گفته جیسون دین (Jason Deane) تحلیلگر بیت کوین Quantum Economics، رکوردشکنی جدید قیمت اجتناب ناپذیر بود و سرانجام رخ می‌داد.
جیسون دین در این خصوص گفت:

بیت کوین طی چند هفته گذشته چندین بار به سطح مقاومتی رسیده بود و هر بار، بلافاصله با کاهش قیمت مواجه می‌شد. رکوردشکنی امروز کاملا اجتناب ناپذیر بود به طوری که روند بازار، احساس سرمایه‌گذاران و نرخ سرعت توسعه بیت کوین از عوامل اصلی این رکوردشکنی بودند.

دو برابر شدن سرمایه مایکرو استراتژی در بیت کوین

به غیر از فهرست شدن کوین‌بیس، نمونه‌های دیگری از علاقه سازمانی به بیت کوین وجود دارد که می‌توان به افزایش قیمت آن مرتبط دانست.

روز گذشته، شرکت نرم‌افزاری مایکرو استراتژی اعلام کرد که حقوق هیات مدیره این شرکت به صورت Bitcoin پرداخت خواهد شد. تاکنون این شرکت بیش از ۵ میلیارد دلار در رمز ارز بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

همانند گذشته، ارز دیجیتال BTC پس از رکوردشکنی اخیر در سطح بی‌سابقه‌ای قرار گرفته است و این موضوع باعث شده است که صنعت ارزهای دیجیتال نداند که چه اتفاقی در انتظار این ارز دیجیتال است. بسیاری از افراد انتظار افزایش قیمت بیشتری را دارند.

آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev) هم‌بنیانگذار Nexo در این خصوص گفته است:

من مطمئنم که فاصله زیادی تا پایان این روند صعودی باقی است.

گفتنی است رکورد قبلی قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۳ مارس بر روی قیمت ۶۱,۷۸۱ دلار در صرافی بیت‌استمپ ثبت شده بود.

طبق اطلاعات Bybit، افزایش قیمت اخیر منجر به نقد شدن تقریبا ۹۰۰ میلیون دلار طی ۲۴ ساعت گذشته شده است. اکثر این نقدشدگی‌ها که تقریبا ۶۰ درصد آنها را شامل می‌شود، وضعیت‌های فروش استقراضی (short) بودند. اغلب ئوزیشن‌های لیکویید شده نیز در صرافی بایننس رخ داده‌اند. ۶۰ درصد این موارد در صرافی بایننس بودند و پس از آن، صرافی‌های هیوبی، بای‌بیت و OKEx در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

فقط طی یک ساعت گذشته تقریبا ۱۷۵ میلیون دلار وضعیت‌های معاملاتی لیکویید شده‌اند، به طوری که بزرگترین سفارش در قرارداد دائمی بیت کوین صرافی بیتمکس به ارزش ۱۰ میلیون دلار بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا