اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین به کمتر از 40٬000 دلار رسید

داده‌های سایت کوین گکو نشان می‌دهد بیت کوین در روز دوشنبه ۲۰ دی ماه با ۳.۳٪ کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به زیر ۴۰٬۰۰۰ دلار رسیده است.

به گزارش میهن بلاکچین، قیمت بیت کوین لحظاتی قبل برای اولین بار از تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) تا کنون به زیر سطح ۴۰٬۰۰۰ دلار وارد شده است. داده‌های سایت کوین‌گلس نشان می‌دهد در یک ساعت گذشته در مجموع ۱۴۷ میلیون دلار قرارداد آتی در لیکویید شده است که از این مقدار ۹۵٪ متعلق به قراردادهای Long بوده است. همچنین قراردادهای آتی لیکویید شده بیت کوین در این مدت مجموعا ۵۷ میلیون دلار گزارش شده است.

با توجه به نمودار قیمت بیت کوین کمترین قیمت ارز دیجیتال BTC در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹٬۶۵۰ دلار بوده است. قیمت اتریوم نیز در این مدت تا ۲٬۹۲۸ دلار کاهش یافت.

پیتر شف، از منتقدان بیت کوین و سرمایه‌گذار مشهور کهنه‌کار در توییتر خاطر نشان کرد:

به نظر می‌رسد افت قیمت شدید بیت کوین دیگر در بازارهای آسیایی اتفاق نمی‌افتد بلکه ماجرا در آمریکای شمالی رقم خورده باشد. به نظر من صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل (GBTC) سرمایه‌گذاران بیت کوین را شوکه کرده است. سرمایه‌گذاران، این صندوق را ترک می‌کنند و این موضوع فشار زیادی بر قیمت Bitcoin اعمال می‌کند.

تریدر مطرحی به نام venturefounder در توییتر با اشاره به کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح ۴۰٬۰۰۰ دلار عنوان کرد ارز دیجیتال BTC در حال آزمایش نقدینگی در بازار است تا ناحیه قیمتی تقاضای مناسبی را برای خریداران آزمایش کند.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین، تایم فریم روزانه

پس از این کاهش قیمت، بیت کوین به سرعت بازیابی شد و در زمان نگارش این خبر به قیمت ۴۰٬۸۳۸ دلار خرید و فروش می‌شود.

به نظر شما افت قیمت BTC تا کجا ادامه خواهد داشت؟

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
4 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا