اخبار بیت کوین

برای پدر و مادرم بیت کوین خریدم چون تاریخ تکرار می‌شود!

ران نئونر – تحلیلگر محبوب حوزه ارزهای دیجیتالی و همچنین مجری برنامه کریپتو تریدر در شبکه CNBC – معتقد است قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

ران نئونر به آینده بیت کوین نگاهی مثبت دارد و معتقد است که قیمت بیت کوین به سرعت در حال افزایش است. او در تاریخ ۷ اکتبر در حساب توئیتر خود نوشت:

من فقط برای پدر و مادرم بیت کوین خریدم. این خیلی واضح است که قیمت بیت کوین افزایش می یابد…

ران نئونر به دلیل پیش بینی هایش در رابطه با بازار افزایشی ارزهای دیجیتالی مشهور است. او اخیرا در مصاحبه ای که با مایکل آرینگتون مالک صندوق بودجه اذعان کرده است که بیت کوین افزایش شدید قیمت را تجربه خواهد کرد و به ارزش ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

ران نئونر در این رابطه افزود:

دلیل حرف من اینه که من فکر می کنم بیت کوین در نهایت به صندوق ETF دست پیدا می کند و فکر می کنم این اتفاق بین ماه های آگوست و اکتبر رخ می دهد. به همین دلیل ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۵۰۰۰ دلار خواهیم بود.

با وجود این واقعیت که SEC اخیرا تصمیم خود را در مورد درخواست ETF بیت کوین مطرح کرده است، این کارشناس ارزهای دیجیتالی همچنان با مثبت نگری در انتظار افزایش شدید قیمت است. او پس از مدت کوتاهی در قالب توئیتی دیگر اذعان کرد:

در سال گذشته بیت کوین طی ۵ هفته از ۶۶۹۱ دلار (۱۱ نوامبر) به ۲۰۰۰۰ دلار (۱۷ دسامبر) افزایش یافت. این اتفاق به دلیل انتظار و اجرای یک توافق نقدی در رابطه با قرارداد های آتی بیت کوین رخ داد. یکی از دلایل این رشد قیمتی خبرهایی بود که در مورد ETF منتشر شد، همچنین تصمیم SEC در مورد بیت کوین بر روی قیمت آن بسیار تاثیر گذار بود.

نظر شما در مورد بیت کوین چیست؟ آیا این ارز دیجیتالی می تواند قیمت جدیدی را به ثبت برساند؟

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا