مقالات عمومی

بررسی نکات ضروری برای شرکت های بلاکچینی یا آنهایی که قصد ورود به این عرصه را دارند!

حباب عرضه اولیه کوین ها (ICO) در ۲۰۱۷ تمام شد و ورود میلیارد ها دلار سرمایه به داخل صد ها پروژه توسط شرکت های بلاک چینی تسهیل شد که امروزه شنیده می شود بسیاری از این پروژه ها با شکست مواجه شده اند. تبلیغات اغراق آمیز در مورد بیت کوین و ارز های دیجیتال که منجر به صعود درخشان در اوایل ۲۰۱۸ شد، حال به پایان رسیده است.

ماجرا های بلاک چینی دیگر آنقدر حساس نیست. با توجه به وجود چارچوب قانونی نامشخص اما در حال افزایش، کارآفرینان آینده بلاک چین و شرکت های بلاکچینی احداث شده، با ابزار های مختلفی برای ارتباط با مخاطبانشان مواجه هستند. مگر آنکه رویایی فکر کنید وگرنه همه شرکت های بلاکچینی در مسیر پیش رو با چالش های زیادی مواجه هستند. در اینجا پنج قدم را که هر شرکت بلاکچینی باید مورد توجه قرار دهد تا در آینده تبلیغات بلاکچینی حرفی برای گفتن داشته باشد، مورد بررسی قرار می دهیم.

دلیل خود را بدانید و ماجرای خود را شفاف و ساده نمایید

نگاهی به لیست هایی در مورد ۱۰ عرضه اولیه برجسته کوین ها بیاندازید. ما این کار را انجام دادیم و متوجه شدیم که همه افراد موجود در لیست از جدیدترین کلمات شعار گونه و اصطلاحات متداول صنعت ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. اکثر آنها به طور عجیب و غریبی مشابه به نظر می رسند.

  • یک پلتفرم ارائه دهنده موارد متعدد
  • تنها اکوسیستم
  • دموکراتیک کردن
  • تمرکز زدایی
  • فعال سازی بلاک چین
  • اولین
  • تنها
  • پیشرو

همچنان که این صنعت توسعه پیدا می کند و شرکت های بلاک چینی بیشتری وارد بازار می شوند، آنهایی که خودشان را از جمع جدا می کنند لازم است که ماجرای اساسی خود را بفهمند. کلمات تخصصی و قلمبه را از میان بردارید و با مخاطبان اصلی خود به شیوه ای واقعی، واضح و مرتبط ارتباط برقرار کنید. مخاطبین شما می دانند که شما یک شرکت بلاک چینی هستید. مخاطبین می دانند که هدف شما تمرکز زدایی یا دموکراتیک کردن و یا ساختن یک پلتفرم و اکوسیستم است. سوالی که مطرح می شود این است که چرا شما چنین کاری می کنید؟ در نهایت چه خواهد شد؟ این کار به شفاف سازی پیام شما کمک خواهد کرد و با احساسات مخاطبین شما صحبت خواهد کرد.

مخاطبین اصلی خود را بشناسید

 وقتی که صحبت از مخاطب می شود، شما باید بدانید که سعی می کنید به چه افرادی دسترسی داشته باشید. این امر مهم است زیرا همچنان که صنعت به سمت قانون گذاری های عظیم تر پیش می رود، مقالات و تاثیرگذاران و کنفرانس ها در این فضا بیشتر خواهند شد و شرکت بلاکچینی شما واقعا باید مشخص کند که مخاطبینش چه کسانی هستند.

با گذر از چرخه تبلیغات اغراق آمیز این بازار احتمالا متوجه شده اید که رویکرد عمومی و تلاش برای جذب همه سرمایه گذاران جواب نمی دهد و روز به روز محبوبیت کمتری بدست می آورد.

ماجرای خود را به شیوه ای واضح و مستقیم شکل دهید

شما دیگر هیچ سرمایه گذار استخراج بلاک چینی را هدف نمی گیرید. به عنوان مثال شما افراد مذکر علاقه مند به تاریخ، آزادی خواه، در انتظار موقعیت های سرمایه گذاری، بین سن ۳۵ تا ۴۴ که در نیویورک زندگی می کنند و سطح بالایی از تحمل ریسک را دارند مخاطب قرار خواهید داد. شما لازم است که بینش ها و هدف گیری مخاطبین خود را همچنان که صنعت تکامل می یابد، بهبود بخشید.

از طریق ارتباط و تعهد به حرکت دادن نیرو ها ادامه دهید

ما در اثر کار و سرمایه گذاری در چندین شرکت بلاک چینی متوجه شده ایم که آنهایی که در درازمدت موفق می شوند، همان هایی هستند که جامعه خود را می سازند و پشتیبانی می کنند. اینها افرادی نیستند که تنها هدفشان سرمایه گذاری باشد بلکه آنها همچنین به اشتراک به روز رسانی ها، بینش ها، موفقیت ها و مشکلات می پردازند. درست است که صنعت بلاک چین در حال رشد است اما هنوز اندازه آن به نسبت جهان استارت آپ های دیگر بسیار کوچک است. شرکت های عالی سبب تسهیل جامعه های عالی می شوند و اغلب با آنها درگیر شده و تعامل برقرار می کنند. این خود باعث تبلیغات برای این شرکت ها می شود و در رسیدن به بینش و تبلیغات بیشتر آنها را کمک خواهد کرد.

تکرار مستمر

اگر به هر یک از برند های موجود مانند اپل یا آمازون بیاندیشید، می بینید که هر کدام از آنها مرتبا ماجرا های خود را به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال Nike را در نظر بگیرید. چه آنها را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید، آنها پیوسته تبلیغاتشان وسیع تر می شود و پیام های خود را به اشتراک می گذارند. از آگهی Kaepernick آنها گرفته تا کامنت تبلیغاتی آنها برای تحریم لباس Serena Williams، همگی این ماجرا ها به شیوه ای با مخاطبینی تعامل دارد که با برند و دلیل آنها گفتگو برقرار می کنند.

در جهان بلاک چین شما باید انتظار دیدن برند هایی را داشته باشید که تبلیغات خود را متناسب با تحویل محصولات خود می کنند. همچنان که در این حیطه قانون گذاری تکامل پیدا می کند، ممکن است که شما نیاز به مخاطبینی خاص داشته باشید. همچنین رقابت و همهمه بیشتری را در این فضا در آینده شاهد خواهید بود.

این صنعت به سرعت در حال تکامل است و ایجاد یک برند عظیم نیاز به تلاش پیوسته دارد. در جهان بسیار رقابتی و سریع بلاک چین نیاز به تلاشی دوچندان است.

شرکت های بلاک چینی که به موارد گفته شده در بالا توجه کنند، مشکلی جهت تبلیغات و شناخته شدن همزمان با رشد این صنعت نخواهند داشت.

منبع
blockchaintechnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا