مقالات عمومیویدیو

بحث و گفتگو در اینستاگرام چهارشنبه ها به صورت زنده 16 مرداد + ویدیو

هر چهارشنبه از طریق شبکه اینستاگرام در قالب پخش زنده یا لایو (Live) مهمان کاربران عزیز هستیم. در تمامی لایو ها سعی شده است تا به تمامی سوالات کاربران پاسخ دهیم. سوالاتی که ممکن است در زمینه های مختلف حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین مطرح شود!

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

از آنجایی که لایو اینستاگرام نیز به نوعی پخش زنده محسوب می شود بنابراین بعضا از اتفاقاتی که در برنامه های زنده رخ می دهد ناگزیریم. این لایو بر خلاف اینکه در آن مباحث بسیار جالب و جذابی مطرح شد اما به علت مشکل پیش آمده نتوانستیم آن را ذخیره و برای شما منتشر کنیم و تنها بخشی از آن موجود است لذا عذرخواهی ما را بپذیرید و اگر سوال یا ابهامی در رابطه با علم ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین دارید می توانید از طریق کامنت، گروه میهن بلاک چین مطرح کنید.

در لایو این هفته بیشتر مباحث مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال و قانونگذاری ان در کشور، استخراج خانگی، سختی شبکه و … بود که توسط کارشناسان میهن بلاکچین پاسخ داده شد اما متاسفانه در دسترس نیست و امیدواریم در چهارشنبه بعدی همراه ما باشید تا به سوالاتتان در زمینه ارزهای دیجیتال پاسخ دهیم.

هرچند که تیم میهن بلاکچین فروم تخصصی برای پرسش و پاسخ شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید در فروم میهن بلاکچین به پاسخ تمامی سوالات خود برسید و یا به سوالات سایر کاربران پاسخ دهید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا