اخبار بیت کوین

رکورد شکنی بی سابقه؛ مجموع تراکنش های بیت کوین از ۴۰۰ میلیون گذشت!

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار معمولا به عنوان پادشاه بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود زیرا این ارز دلیل شکل گیری و آغاز دیگر ارزهای دیجیتال است. این کوین پس از ۱۰ سال همچنان جز بهترین هاست.

این بار، پس از آنکه مجموع تراکنش های بیت کوین از ۴۰۰ میلیون تراکنش گذشت در سرخط خبرها قرار گرفت. بر اساس اطلاعات موجود در بلاک چین، مجموع تعداد تراکنش بیت کوین در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۹ به ۴۰۰,۰۴۲,۰۱۷ رسید.

در این تاریخ تعداد تراکنش های تایید شده این کوین در یک روز به تعداد ۳۴۶,۰۷۱ تراکنش ثبت شد. علاوه بر این، بالاترین تعداد تراکنش های تایید شده طی یک سال گذشته در تاریخ ۲ آوریل و تعداد ۴۰۱,۵۰۷ تراکنش بود.

نمودار بیت کوین

فارغ از این موضوع، اطلاعات ارائه شده اخیر توسط کوین روک محقق شناخته شده ارز دیجیتال، تعداد آدرس های دارای ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین SV به ارزش ۱، ۱۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۰,۰۰۰ دلار را نشان داد. این اطلاعات بیان کرد که مجموع آدرس هایی که دارای این ارز دیجیتال است به ارزش ۱، ۱۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۰,۰۰۰ دلار می‌باشند و بیشتر از آدرس سایر ارزهای دیجیتال است.

نمودار بیت کوین

کوین روک در توییتر گفت:

آدرس های دارای بیت کوین به ارزش ۱۰۰۰ دلار بیشتر از آدرس های دارای لایت کوین به ارزش ۱ دلار می‌باشند.

در این خصوص یکی از کاربران توییتر گفت:

نه این صحیح نیست. تعداد آدرس هایی که ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر بیت کوین دارند بیشتر از آدرس هایی است که یک دلار یا بیشتر لایت کوین دارند. این صحیح است.

آدرس های بیت کوین

علاوه بر این، بیت کوین پس از آنکه تعداد تراکنش هایش به ازای هر بلاک طی ده روز رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت، به نقطه عطف دیگری دست یافت. اولین رکورد در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ ثبت شد که در آن زمان قیمت این ارز دیجیتال نزدیک به ۲۰ هزار دلار بود. رکورد تعداد تراکنش در هر بلاک در آن زمان، ۲۷۲۲ تراکنش بود.

این رکورد در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۹ و با تعداد ۲۷۳۴ تراکنش شکسته شد. نکته جالب این است که همین رکورد نیز اواخر ماه مجدد شکسته شد و ۲۷۴۵ تراکنش در بلاک رکورد جدید بود.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا