اخبار آلتکویناخبار اتریوماخبار بلاکچین

رشد ۶ برابری برنامه‌های غیرمتمرکز در پالیگان؛ بیش از ۶۵۰٬۰۰۰ Matic سوزانده شده است

پالیگان از افزایش چشمگیر تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر شبکه خود بسیار خشنود بوده و رشد ۶ برابری دپ‌های این شبکه طی ۶ ماه اخیر را گزارش داده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی، پالیگان در بلاگ رسمی خود اعلام کرده است که به نقطه عطف جدیدی از لحاظ پذیرش شبکه خود دست یافته است، به طوری که بیش از ۱۹,۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز بر بستر این شبکه در حال اجرا هستند. این تعداد برنامه غیرمتمرکز، رشد ۵۰۰٪ نسبت به ۳۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد.

در حال حاضر شبکه گواه اثبات سهام پالیگان بیش از ۸۰۰۰ تیم توسعه‌دهنده فعال دارد که رشد چشمگیری را نسبت به ۶۰۰۰ تیم در ماه ژانویه را نشان می‌دهد. ۶۵٪ این تیم‌ها کاملا بر بستر پالیگان ایجاد شده‌اند، در حالی که ۳۵٪ دیگر بر بستر اتریوم کار خود را آغاز کرده‌اند.

این پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه دوم مدعی است که بیش از ۳.۴ میلیارد تراکنش توسط بیش از ۱۳۵ میلیون آدرس منحصربه‌فرد به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار را پردازش کرده است.

پالیگان در ماه ژوئن ۲۰۲۱ همکاری خود با آلکمی (Alchemy) را اعلام کرده و مدعی شده است که این همکاری به پذیرش پالیگان سرعت بخشیده است، به طوری که تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر این شبکه در ماه اکتبر و ژانویه به ترتیب ۳۰۰۰ و ۷۰۰۰ برنامه بوده، در حالی که این تعداد در ماه آوریل به بیش از ۱۹,۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز رسیده است.

رشد ۶ برابری شبکه و تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز پالیگان

پالیگان بیان کرده است که از زمان آغاز پشتیبانی آلکمی از پالیگان تاکنون، تعداد برنامه‌های این شبکه بیش از ۹۵ برابر شده است، زیرا علاوه بر زیرساخت و قابلیت‌های آلکمی، این پلتفرم با پالیگان همکاری نزدیکی دارد تا مشکلات و حوادثی که در این شبکه رخ می‌دهد را برطرف کرده و کاهش دهند.

پالیگان هم‌چنین توسعه و پیشرفت‌های مهمی را در ماه‌های اخیر اعلام کرده است. طبق گزارش قبلی میهن بلاکچین، تیم توسعه‌دهنده پالیگان از سوپرنت (Supernets) پرده برداشته است. سوپرنت یک زیرساخت مقیاس‌پذیر بلاکچین بوده که هدف آن، افزایش پذیرش گسترده پالیگان و وب۳ است. در اواخر ماه مارس، این بلاکچین مقیاس‌پذیر لایه دوم، پالیگان آی‌دی (Polygon ID) را معرفی کرده است که سرویس احراز هویت خصوصی و غیرمتمرکز محسوب می‌شود. پالیگان آیدی از پروتکل Iden3 و کیت ابزار Circom ZK بهره می‌برد و به طور پیش‌فرض به طور خصوصی بوده و تایید و احراز هویت درون زنجیره‌ای را ارائه می‌دهد.

گفتنی است از زمان عرضه به‌روزرسانی EIP-1559 بر بستر شبکه اصلی پالیگان در ماه ژانویه تاکنون، بیش از ۶۵۰,۰۰۰ توکن متیک (MATIC) سوزانده شده است. طبق گزارش وبسایت Polygonburn، تاکنون ۶۵۸٬۳۴۵.۰۵ توکن متیک سوزانده شده است.

  • تعداد کوین در گردش MATIC چقدر است؟

اطلاعات سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که میزان عرضه کل متیک ۱۰ میلیارد است و اکنون بیش از ۷.۵ میلیارد MATIC در چرخه گردش قرار دارد.

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا