اخبار آلتکویناخبار اتریوم

آیا اتریوم می تواند به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد؟!

چندین فرد تاثیرگذار و مهم در حوزه ارزهای دیجیتال پیش بینی هایی در مورد قیمت ارزهای دیجیتال داشته اند. اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ویژگی هایی نظیر قرارداد هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز، بسیاری از افراد برای این ارز دیجیتال آینده روشنی را تصور می کنند. با این حال پیش بینی بسیار خوشبینانه ای در مورد اتریوم وجود دارد که طی چند سال آینده قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در این بین برایان شوستر یکی از افراد خوشبین به ارزهای دیجیتال، مطمئن نیست که اتریوم به همچین قیمتی برسد اما وی معتقد است که اتریوم اگر در آینده تبدیل به یک ذخیره معتبر و با ارزش نظیر طلا شود افزایش قیمت زیادی خواهد داشت. وی در این مورد توضیح داد:

این اتفاق باعث می شود ارزش بازار به 10 تریلیون دلار برسد و باعث می شود باور کنیم که قیمت اتریوم می تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد. حتی ممکن است پا را از این فراتر بگذاریم و بگوییم که اتریوم تنها یک دارایی معمولی نیست، بلکه دارایی ای برای جایگزینی تمام ارزهای موجود است.

نه تنها برایان شوستر معتقد است که اتریوم آینده روشنی دارد بلکه راجر ور موسس Bitcoin.com و حامی بیتکوین کش معتقد است که اتریوم پتانسیل آن را دارد که به ۱۰۰ هزار دلار برسد.  وی پیش بینی کرده است که اتریوم تا پایان سال ۲۰۱۸ جایگاه بیت کوین را خواهد گرفت و بیت کوین کش نیز تا پایان سال ۲۰۲۰ از بیت کوین پیشی خواهد گرفت.

من مطمئنم این اتفاق حتما می افتد. اتریوم می تواند تا پایان سال ۲۰۱۸ جایگاه بیت کوین را بگیرد و همین اتفاق می تواند تا پایان سال ۲۰۲۰ برای بیتکوین کش بیافتد.

در حالی که این پیش بینی واقعا دور از ذهن است، استیو وزنیاک یکی از موسسان اپل نیز معتقد است اتریوم می‌تواند همانند اپل رشد کند زیرا شروع کار آن مشابه اپل بود. وزنیاک همچنین در کنفرانسی در وین بیان کرد اتریوم می تواند اپل ارزهای دیجیتال در آینده باشد.

همچنین جرمی روبینز یکی از شرکای بیت کوین کور (Bitcoin Core) نیز معتقد است تمام پیش بین های مثبت و افزایشی در مورد اتریوم واقع گرایانه نیست و قیمت این ارز دیجیتال می تواند حتی به صفر برسد مگر اینکه ماینر ها اقدامات موثری انجام دهند تا اتریوم را برای پرداخت ها، مفید و کارآمد کنند.

بدون شک پیش بینی ها در خصوص اتریوم با اغراق همراه است، مخصوصا به این دلیل که قیمت اتریوم هم چنان کمتر از ۱۴۰ دلار و قیمت بیت کوین کش نیز کمتر از ۱۳۳ دلار است. سخنان راجر ور درباره احتمال رسیدن قیمت اتریوم به ۱۰۰ هزار دلار ممکن است رویاپردازی باشد، زیرا خوش بین ترین فرد اتریوم یعنی برایان شوستر نیز اعتراف کرده است که مطمئن نیست اتریوم بتواند به قیمت ۱۰۰ هزار دلاری برسد. هر چیزی در صنعت ارز دیجیتال امکان پذیر است و ممکن است اتریوم نیز برنامه های پنهانی برای افزایش چشمگیر قیمت خود داشته باشد و فقط گذشت زمان این موضوع را روشن خواهد کرد.

منبع
zycrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا