مقالات عمومی

قیمت اتریوم در چند سال آینده به چه رقمی خواهد رسید؟

تحلیل قیمت اتریوم در ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰؛ کارشناسان در مورد آینده اتریوم چه فکر می کنند؟ با باورنکردنی ترین پیش بینی ها با ما همراه باشید.

دومین ارز دیجیتال جهان یعنی اتریوم آنقدر بالا و پایین داشته است که اظهار نظر قطعی در مورد قیمت آن در کوتاه مدت و دراز مدت دشوار می باشد. اما متخصصان کریپتو هرگز فاقد خیال پردازی نیستند و آنها همه نوع پیش بینی های واقع گرا و خیال پردازانه را مطرح می کنند که گاها این پیش بینی ها تا زمانی که تحقق پیدا می کنند، قابل اعتماد به نظر نمی رسند.

اگر در شگفتید که بدانید نظر کارشناسان مشهور آی تی و کریپتو در مورد آینده اتریوم چیست، در زیر ده تا از این پیش بینی ها مورد توجه قرار گرفته است.

۱. بابی اولری Bobby Ullery

Bobby Ullery مدیر فنی شرکت Waysay مطمئن است که اتریوم و بیت کوین تا انتهای ۲۰۲۰ حجم بازار ۴.۵ ترلیون دلار را سهیم خواهند شد. به نظر شما این مقدار خیلی زیاد نیست؟ امروزه هیچ شرکتی در جهان نمی تواند به حجم بازار حتی بیش از یک ترلیون دلار مباهات کند و هزینه تمام موجودی طلای جهان حدود ۷ ترلیون دلار می باشد.

Ullery می گوید که محاسبه قیمت اتریوم به دلیل موجودی نامعلوم اتریوم در آینده و تاثیر گواه اثبات سهم (proof of stake) بسیار سخت می باشد. اما اگر با توجه به اعداد موجود و گردش ۱۰۰ میلیونی حال حاضر اتریوم محاسباتی را انجام دهیم، قیمت اتریوم حدود ۱۱۳۵۷ دلار برای هر کوین درمی آید که یعنی حدود ۴۰۰۰ درصد رشد به نسبت حال.

۲. راجر ور Roger Ver

راجر ور (Roger Ver) بنیان گذار Bitcoin.com معتقد است که اتریوم پتانسیل کافی برای عملکرد بهتر از بیت کوین را در دو سال آینده دارا است. این یعنی که اتریوم ممکن است بر آستانه ۱۰۰۰ دلار فایق آید و موقعیت خود را در ارتباط با تعداد توکن های در حال گردش حفظ کند. بیت کوین کش هم ممکن است در ابتدای ۲۰۲۰ همین را انجام دهد. اما به نظرتان دلیل این امر چیست؟ برتری فنی به کمک به اوج گرفتن اتریوم ادامه خواهد داد.

به هر حال، Olaf Carlson-Wee که مدیر عامل Polychain Capital است، همین مطلب را در ۲۰۱۸ ابراز کرد و مطمئن بود که اتریوم در سال بعدی از لحاظ حجم بازار از بیت کوین پیشی می گیرد که چنین چیزی به واقعیت نپیوست.

۳. نیگل گرین Nigel Green

Nigel Green که مدیر عامل deVere Group و یک متخصص مشهور ارز های دیجیتال می باشد، پیش بینی کرده بود که اتریوم تا انتهای ۲۰۱۸ به قیمت ۲۵۰۰ دلار می رسد و در ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ حتی به قله های بلندتری خواهد رسید. سال گذشته پیش بینی او تحقق پیدا نکرد اما بحث ها و دلایلی که ارائه داده هنوز هم متقاعد کننده هستند. او بر این باور است که رشد اتریوم توسط سه عامل آغاز خواهد شد:

  • ماهیت غیر متمرکز اتریوم برای توسعه دهندگان شدیدا با ارزش است و به طور گسترده در محاسبات ابری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • استفاده روز افزون از قرارداد های هوشمند
  • اتریوم یکی از کوین های اصلی است که در ترید مورد استفاده قرار می گیرد و حجم روزانه آن بسیار عظیم می باشد و نزدیک است که از بیت کوین سبقت بگیرد.

۴. Marouane Garcon

Marouane Garcon مدیر عامل Amulet واقع گرا باقی می ماند. او پیش بینی می کند که اتریوم به آسانی بتواند به ۱۰۰۰ دلار برسد. این پیش بینی با توجه به انتشار قریب الوقوع آپدیت کسپر (Casper) بسیار قابل اعتماد به نظر می رسد. تنها چیزی که می تواند سرعت اتریوم را برای رسیدن به این مهم کم کند، پیچیدگی های احتمالی برای پیاده سازی casper می باشد.

۵. الکسیس اوهانیان Alexis Ohanian

او که یکی از بنیان گذاران شبکه ردیت (Reddit) می باشد، ابراز داشته که اگرچه بلاک چین اتریوم خالی از اشکال نیست اما هنوز هم یک فناوری عالی با پتانسیل عظیم است. بنابراین می تواند تا انتهای امسال به ۱۵۰۰ دلار برسد.

۶. Steven Nerayoff

او که مدیر عامل و بنیان گذار Alchemist می باشد، پیش بینی کرده که قیمت اتریوم تا انتهای ۲۰۱۹ باید دو برابر یا سه برابر شود. میلیارد ها دلار در این فضا سرمایه گذاری شده و بنابراین امسال ده برابر سال قبل پروژه های بیشتری پیاده سازی و اعمال خواهد شد.

پیش بینی های جالب دیگر

  • Matias Dorta که بنیان گذار ICO Informer است، قیمت ۲۰۰۰ دلار را تا ۲۰۲۰  پیش بینی کرده است.
  • Brandon Quittem که تحلیل گر کریپتو است، ۵۰۰۰ دلار یا ده برابر قیمت فعلی را پیش بینی کرده است.
  • Brian Schuster که رئیس Founder Solutions است، ۱۰۰۰۰۰ دلار را در سال های آینده برای هر کوین اتریوم پیش بینی کرده است.
  • Joseph Raczynski که بنیان گذار Joe Technologist.com می باشد، ۱۰۰۰ دلار را در ۲۰۱۹  پیش بینی کرده است.

کارشناسان کریپتو بر این باورند که پتانسیل اتریوم دست کم گرفته شده است. در آینده، اتریوم در هزاران پلتفرم معرفی خواهد شد و این امر باعث ورود ترلیون ها دلار پول به این صنعت خواهد شد. آهسته و پیوسته این مدینه فاضله به واقعیت نزدیک خواهد شد.

سلب مسئولیت

نظرات ابراز شده در این مقاله را نباید توصیه ای برای سرمایه گذاری در نظر گرفت. این نظرات تنها برای اطلاع رسانی منتشر شده اند و ضرورتا نظر میهن بلاک چین نیستند. هر گونه سرمایه گذاری و فعالیت های مربوط به ترید مشمول ریسک می شود و بنابراین هر فردی قبل از تصمیم گیری باید تحقیق خود را انجام دهد. توصیه می شود که از پولی برای این گونه امور استفاده کنید که اگر از دست رفت، لطمه ای به زندگی شما وارد نشود.

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا