مقالات عمومی

بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران در هفته گذشته (16 مرداد تا 22 مرداد)

با شناخت بیشتر تکنولوژی بلاکچین و رونق ارزهای دیجیتال، توجه کاربران ایرانی نیز به آنها بیشتر شد و با نبود اطلاعات کافی به زبان فارسی در این زمینه در سال‌های قبل و لزوم حضور سایت‌های خبری در این زمینه سایت‌هایی اطلاع رسانی در زمینه کریپتو در ایران نیز به وجود آمدند. سایت میهن بلاکچین نیز یکی از این رسانه‌ها است. با توجه به اینکه میهن بلاکچین رسانه تخصصی بلاکچین و ارزهای دیجیتال هست؛ در طول هفته مطالب زیاد با تنوع گسترده ای منتشر می شوند. از همین رو تصمیم گرفتیم انتهای هر هفته پربازدید ترین و بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران را در قالب یک پست جمع آوری کنیم. در ادامه این مطلب مروری کوتاه خواهیم کرد بر گزیده مقالات از نگاه شما. در صورت تمایل میتوانید نسخه کامل مقاله را در لینک های انتهای همین مطلب پیدا کنید.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

مقالات بر حسب بیشترین بازدید مرتب شده‌اند

۱. با ویژگی‌های یک تریدر موفق ارز دیجیتال آشنا شوید!

تریدر موفق ارز دیجیتال

فضای ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان‌ترین محیط‌‌های مالی دنیا است. ترید در آن همانطور که ممکن است با درآمدهای زیادی همراه باشد به همان اندازه می‌تواند پرریسک و همراه با ضرر فراوان باشد. پس اگر شما به عنوان یک ترید تازه‌کار می‌خواهید وارد این فضا شوید باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. اولین نکته که در فضا ارزهای دیجیتال برای ترید باید به‌ آن توجه داشته باشید انتخاب درست پلتفرم، صرافی و ارزهایی است که برای ترید کردن انتخاب می‌کنید که تنها از طریق تحقیق زیاد در مورد آنها امکان پذیر است

یک ترید موفق باید از قدرت تصمیم‌گیری بالا، مدیریت ریسک و آشنایی با استراتژی مختلف برخوردار باشد. اما باید بدانید که در فضای ارزهای دیجیتال علاوه بر ریسک نوسان زیاد قیمت، باید ریسک حضور هکرها و نهنگ‌ها را در نیز نظر بگیرید. برای اینکه به یک ترید موفق در زمینه ارزهای دیجیتال باشید باید از ابزار مناسب برای اینکار مانند کیف‌پول امن، ابزار کنترل پورتفولیو و سایتها مرجع برای بدست آوردن اطلاعات استفاده کنید. در آخر اینکه یک ترید موفق همیشه باید تحقیق زیادی داشته باشد و از اشتباه خود و دیگران در این صنعت درس بگیرید.

ادامه مقاله در این لینک


۲. ۵ الگوی کلاسیک در ترید ارزهای دیجیتال که هر کسی باید بشناسد!

الگو ترید ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال مثلث گوه سر و شانه پرچم سه گوش

برای ترید کردن در فضای ارزهای دیجیتال و یا هر فضای مالی دیگر شناخت الگوهایی که توسط نمودارها در گذر زمان بوجود می‌آیند امری حیاتی است. این مقاله به بررسی ۵ الگو قدیمی و کاربردی که هر تریدری نیاز است از آنها مطلع باشد، می‌پردازد. با استفاده از این الگوها، تریدرها قادر به تشخیص روند قیمت در بازه‌‌های زمانی مختلف می‌شوند و به تصمیم‌گیری آنها نیز بسیار کمک می‌کند.

معروفترین الگوهای کلاسیک عبارتند از پرچم (Flag)، سه گوش (Pennant)، مثلث‌ها (Triangles)، گُوه (Wedge) و سر و شانه‌ (Head & Shoulders) که برای البته استفاده از آنها و اینکه دقیقا چطور عمل می‌کنند نیاز به مطالعه و زمان زیادی دارد. پس برای انجام هرگونه ترید و مدیریت ریسک آن می‌توانید از این الگوها کمک بگیرید.

ادامه مقاله در این لینک


۳. با ۱۰ پروژه جدید و جذاب اتریوم آشنا شوید !

پروژه‌های اتریوم

اتریوم به لطف دیفای و سایر بسترهایی که در آن وجود دارد به سرعت در حال کسب محبوبیت بیشتر در فضای ارزهای دیجیتال است. هر روزه شاهد به وجود آمدن پروژه‌هایی جدید بر روی اتریوم هستیم. از جدیدترین پروژه‌های آن می‌توان به پروژه mStable که در زمینه استیبل کوین‌ها است، بالانسر که یک بازار ساز اتوماتیک جدید با امکانات متفاوت است نام برد.

از دیگر پروژه‌های محبوب و جدید اتریوم می‌توان به Loopring Pay، Matcha، UMA’s Synths، renBTC، Omen، DeversiFi نام برد. همچنین به تازگی پروژه‌های جدید InfiNFT، NFTfi در اکوسیستم NFT هم به اتریوم اضافه شده‌اند. بنابراین شاید ۲۰۲۰ را بتوان سال اتریوم و پروژه‌های جذاب در بستر آن دانست. و باید منتظر ماند و دید که در آینده هم این پروژه‌ها به همین صورت ادامه خواهند داشت یا خیر.

ادامه مقاله در این لینک



امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر نظر یا انتقادی دارید که میتواند به بهبود مطالب به ما کمک کند، باعث افتخار است که آن را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه همیشه در کنار ما هستید ممنونیم. 

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا