اخبار عمومیاخبار اتریوماخبار بیت کوین

راجر ور: اتریوم از بیت‌کوین پیشی خواهد گرفت

راجر ور یک شخصیت جذاب و تا حدی بحث‌برانگیز در دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. به عنوان یک سرمایه‌گذار معروف بیت‌کوین، او در ارزهای دیگر نیز سرمایه‌گذاری کرده است. در طی مصاحبه اخیر، راجر شرح داد که چگونه اتریوم در نهایت به بیت‌کوین می‌رسد.
در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، تقریبا همه نام راجر ور را می‌دانند. او یکی از قدیمی‌ترین سرمایه گذاران است و پول زیادی در این بازار به دست آورده‌است. او همچنین یکی از حامیان مالی بسیار قوی بیت‌کوین است. هارد فورک  بیت‌کوین و تنوع زیاد کوین‌ها و توکن‌ها در سالهای اخیر تاثیر زیادی بر کل بازار ارزهای رمزنگاری شده داشته است.
با توجه به توکن ها و کوین های بسیار زیادی که بر بستر اتریوم راه اندازی شده اند و همچنین با پیشرفت های شبکه اتریوم، جای تعجب نیست که‌ راجر ور اعتقاد داشته باشد بیت‌کوین به عنوان «پیشتاز» باقی نخواهد ماند.
طبق نظر راجر، اتریوم برای اینکه بتواند از بیت‌کوین پیشی بگیرد پیوسته در حال تلاش است، برای رسیدن به این هدف یکی از راه ها این است که قیمت اتریوم دو برابر شود البته با این فرض که قیمت بیت‌کوین ثابت باقی بماند. یک نبرد جالب بین هر دوی این ارزها در حال انجام است با این حال، مارکت‌کپ تنها یکی از معیارهایی است که مردم باید توجه خود را به آن معطوف کنند. به طور خاص، اتر در چند معیار کلیدی از بیت‌کوین پیشی گرفته‌است. استفاده از این ارز اغلب اوقات بسیار ارزان‌تر و از نظر تاییدات هم بسیار سریع‌تر است.

توان عملیاتی اتر نیز این اواخر از بیت‌کوین پیشی گرفته‌است. تمام این موارد ممکن است با اتخاذ تصمیم راه‌اندازی شبکه لایتنینگ در عرض چند ماه تغییر کند. تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، به نظر می‌رسد که با توجه به معیارهای مهمی که اتریوم در دنیای ارزهای رمزنگاری شده از آنها برخوردار است، بتواند در آینده از بیت‌کوین پیشی بگیرد.

راجر ور نیز تحت‌تاثیر نتایج برنامه های توسعه‌دهندگان اتریوم قرار گرفته‌است، به عقیده او، بیت‌کوین دیگر افزایش ارزش نخواهد یافت. زمانی که افراد شروع به درک این مساله کردند، کم کم به سمت اتر که قابلیت‌های خود را نشان داده است کشیده می‌شوند.
همه این‌ها چشم‌انداز جالبی برای آینده ارز اول مارکت‌کپ است. با فرض این که راجر ور در ارزیابی خود درست گفته باشد، ما شاهد افزایش شدید قیمت اتریوم و یا بیت‌کوین خواهیم بود. در حال حاضر، رخ دادن اتفاق دوم غیرممکن به نظر می‌رسد، چون قیمت بیت‌کوین تا همین امروز نیز خیلی بالا رفته و چند هفته‌ای است که بسیار آرام نوسان می‌کند، البته در دنیای ارزهای رمزنگاری شده هر چیزی ممکن است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا