اخبار آلتکوین

شبکه نئو و مشکل تراکنش‌هایی که به درستی همه‌پخشی نمی‌شوند.

بعد از شکست‌های اخیر در گره اجماع، به نظر می‌رسد  بلاکچین به مشکلات بیشتری برخورده است. بلاک‌هایی که زمان زیادی از تولید آن‌ها گذشته است و برخی تراکنش‌هایی که هیچ‌گاه به مقصد نرسیده‌اند. این مساله‌ برای ششمین ارز رمزنگاری شده از لحاظ حجم بازار بسیار نگران کننده است.

شبکه بیت کوین بار دیگر شکست خورد

اخیرا یکی از نودهای اجماع در شبکه قطع شد و شبکه را برای مدتی معلق نگه داشت. این مشکل سرانجام توسط NEO حل شد و به حالت نرمال برگشت. این وضعیت بعد از مدت کوتاهی تکرار شد، زمانی که یک هفته بعد از اتفاق اخیر، زمان تولید بلاک‌ها افزایش یافت و کاربران را برای جابجایی پول‌های خود از یک آدرس به آدرس دیگر دچار آزار کرد.

به نظر می‌رسد که این اتفاق به دلیل درگیر بودن چند گره با مشکل همزمانی بوده است. این یک مشکل غیر معمول در دنیای ارزهای رمزنگاری شده نیست و همچنان می‌تواند در شبکه‌ای که کمتر از ده گره کل شبکه را تغذیه می‌کند، سبب مشکل شود.

با حوداث متعددی که برای شبکه نئو در مدت نسبتا کوتاهی رخ داد، بسیاری از مردم نگران وضعیت این پروژه شده‌اند. این مشکل قطعا به شهرت و اعتبار این ارز لطمه خواهد زد. چرا که هر بار نیز حل این مشکلات نزدیک یک روز به طول می‌انجامد.

در حال حاضر باید صبر کرد و دید این مشکلات چگونه روی آینده نئو تاثیر خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا