اخبار بلاکچیناخبار عمومی

موفقیت لجر در سال ۲۰۱۷، سامسونگ و گوگل را هم وسوسه کرد!

لجر یکی از برترین عرضه کنندگان کیف پول سخت افزاری امن اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ بیش از یک میلیون کیف پول سخت افزاری فروخته است و ۲۹ میلیون دلار سود بدست آورده است.

از آنجایی که لجر به رهبری شرکت سرمایه گذاری دراپر اسپریت (Draper Esprit) سرمایه  ۷۵ میلیون دلار بدست آورد، شرکت مستقر در پاریس نیز در حال برنامه ریزی برای افزایش بودجه سال جاری است.

پاسکال گاسیر (Pascal Gauthier) رییس لجر بیان کرد این شرکت در ماه ژانویه بر روی سرمایه گذارهای بزرگ تمرکز داشته است، که می‌توانند راهکاری برای بهبود سیستم لجر نانو اس (Nano S) به مشتریان این کمپانی ارائه دهند. وی ادامه داد در دوره جدید در نظر دارد شرکای صنعتی که قراردادهای تجاری با استارت آپ های کریپتو امضا می‌کنند را جذب کند.

گاسیر اذعان کرد که لجر والت (Ledger Vault) محصول جدید چند کاربره ای است که برای سرمایه گذاران طراحی شده است. این محصول در حال حاضر جنبشی به وجود آورده است و “مشتریان در خارج از دفتر برای خرید آن صف بسته‌اند.”

طبق گزارشات این دوره جدید، غول های فن آوری مانند سامسونگ و بازوی سرمایه گذاری گوگل GV  و زیمنس را به خود جلب کرده است و ارزش کمپانی لجر  را به میزان ۱ میلیارد دلار خواهد رساند.

این شرکت اخیرا با بانک سرمایه گذاری ژاپنی به نام نامورا همکاری کرده است تا راهکار حفظ و نگهداری ایمن از کریپتو را به سرمایه گذاران سازمانی ارائه دهد. این سرمایه گذاری مشترک با نام “Komainu” قصد دارد تا زیرساخت دارایی دیجیتال و چارچوب عملیاتی برای سرمایه گذاران سازمانی خود ایجاد کند.

کیف پول سخت افزاری این شرکت با نام لجر نانو اس (Ledger Nano S ) اواخر سال ۲۰۱۷  در لیست پر فروش ترینهای لوازم کامپیوتری سایت آمازون قرار داشت و از رقبای خود یعنی ترزور (Trezor) و کیپ کی (KeepKey) پیشی گرفت.

آیا شما هم برای محافظت از ارزهای دیجیتال خود از لجر استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا