اخبار بیت کویناخبار عمومی

آیا فردا روز اعلام نتایج کمیسیون SEC برای صندوق ETF بیت کوین است؟

کمیسیون SEC قصد دارد ۹ مورد ETF بیت کوین که در خواست آن ها قبلا رد شده است را مجددا بررسی خواهد کرد. SEC اذعان کرد که این بررسی در نتیجه شرایط ایجاد شده پیرامون ETF های بیت کوین می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این کمیسیون بیان کرد عدم پذیرش ها به این دلیل است که برخی از وظایف در این زمینه به کارکنان SEC محول شده است. این موضوع کاملا مشخص است که پروپوزال ها پیش از آنکه به رویت مقامات بالا برسند از سوی دیگر کارمندان رد شده اند.

از همین روی SEC اعلام کرده است که این پروپوزال های رده شده را دوباره بازبینی و بررسی خواهد کرد و رای نهایی آنها را صادر می کند. در گزارش های پیشین تاریخ این بررسی مجدد ۲۶ اکتبر اعلام شده بود. اما اگویا این اتفاق در این تاریخ رخ نداد.

با این‌ حال، بر اساس اسنادی که SEC در خصوص بررسی پروپوزال های ETF ارائه داده است، گزارشی مبنی بر زمان احتمالی انجام بررسی ها منتشر شده است. اسناد ارائه شده توسط SEC بیان کرده است که مهلت ارائه نظر و تغییرات در خصوص ETF ها برای تمامی طرفین تا تاریخ ۵ نوامبر می‌باشد. در سایت SEC بیان شد:

بر این اساس، طبق ماده اجرایی شماره ۴۳۱ کمیسیون، تا ۵ نوامبر سال ۲۰۱۸، طرفین و یا اشخاص ذینفع با توجه به میزان قدرت قانونی می‌توانند نظرات خود را در حمایت یا مخالفت در قالب بیانیه ای ارائه دهند.

بر این اساس، کاملا روشن است که SEC تصمیم دارد تا ۹ ETF که در گذشته پذیرفته نشده بودند را در مورخ ۵ نوامبر بررسی و تایید کند. انتظار می رود تمامی طرفین تاریخ رسمی را برای بررسی و اعلام نتیجه از سوی این آژانس دریافت کنند. اگر این نه درخواست مورد تأیید قرار بگیرند، انتظار می رود که ETF ها راه گشای دوران جدیدی برای کل جامعه کریپتو باشند.

به نظر شما اینبار SEC این درخواست های ETF بیت کوین را خواهد پذیرفت؟

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا