اخبار آلتکویناخبار بیت کویناخبار عمومی

شبکه‌ ATM آمریکایی Athena پشتیبانی نقدی بیت کوین کش را به سیستم خود اضافه می‌کند

بیت‌کوین‌کش اکنون برای فروش در سراسر ایالات متحده در دسترس است. شبکه ATM آمریکایی Athena مبادلات کریپتوکارنسی‌ها با پول فیات را در تمام دستگاه‌های خود اضافه کرده است. Athena Bitcoin اخیرا اعلام کرد که بیت کوین کش (BCH) را برای تمام دستگاه‌های خود در دسترس قرار می‌دهد. این سومین ارز رمزنگاری شده‌ای است که در حال حاضر با استفاده از شبکه ATM بعد از بیت کوین (BTC) و لایتکوین (LTC) پشتیبانی می‌شود.

دستگاه‌های خودپرداز Athena خرید و فروش کریپتوکارنسی‌ها را ارائه می‌دهند، به این معنی که دارندگان BCH آمریکایی نه تنها یک روش مناسب جدید برای افزایش پس انداز حساب‌های ارزهای دیجیتال خود دارند، بلکه به راحتی توانایی تبدیل آن به پول رایج در صورت نیاز به پرداخت در مغازه‌ها را به دست آورده‌اند.

این شرکت به مشتریان توضیح می‌دهد که بیتکوین کش یک ارز کاملا مستقل است که قیمت متفاوت و تیم توسعه متفاوتی با بیت کوین دارد، به همین دلیل لازم است از یک کیف پول پشتیبانی کننده BCH برای خرید این ارز استفاده شود. کیف پول Athena Bitcoin هنوز BCH را پشتیبانی نمی‌کند، اما این شرکت وعده داده است که به زودی و پس از آپدیت بعدی این ویژگی اضافه خواهد شد.

Athena دارای 55 دستگاه خودپرداز در 8 ایالت آمریکا (فلوریدا، جورجیا، ایلینوی، میسوری، اوهایو، پنسیلوانیا، تگزاس و کالیفرنیا) و همچنین یک دستگاه در یوکاتان مکزیک در محل Lapa Lapa Altabrisa Merida است. این دستگاه‌ها در مکان‌هایی تعبیه شده که حداکثر راحتی را برای افرادی مانند صاحبان پمپ بنزین ها، آپارتمان‌ها و فروشگاه‌ها فراهم کند.

خودپردازها طوری طراحی شده اند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری خرید کنند. این شرکت وعده داده است که مردم می‌توانند تا 90 ثانیه فقط با یک کیف پول کریپتوکارنسی در گوشی خود، خرید خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا