اطلاعیه صرافی

برنامه‌ی Bithumb برای نصب دستگاه‌های خودپرداز ارزهای رمزنگاری شده در کره‌جنوبی

براساس گزارش ZDNet در کره جنوبی، صرافی بزرگ ارزهای رمزنگاری‌شده Bithumb، در حال برنامه‌ریزی برای نصب دستگاه‌های خودپرداز ارزهای رمزنگاری شده در این کشور است.

این صرافی در کره‌جنوبی با سه کارخانه با نفوذ تولید غرفه و کیوسک قرارداد بسته است: Uno Space ،TROS و IYU که مدیریت غرفه‌های مختلف شرکت‌های کوچک مانند غذا، نوشیدنی‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها را مدیریت می‌کنند.
Bithumb در حال توسعه برند خود به نام Touch B برای دستگاه‌های خود پرداز اختصاصی خود ‌است. این شرکت قصد دارد حتی اگر نتواند تجهیزات کیوسک را تولید کند، با برنامه‌های نرم‌افزاری خودش آن‌ها را تامین کند.

ورود به این حیطه برای ارائه مزایای قابل‌توجه و خدمات اجاره‌ای کم‌هزینه به صاحبان تجارت‌های کوچک، برای ما بسیار معنی‌ دارد. ما به کار در صنایع مختلف براساس فن‌آوری بلاکچین ادامه خواهیم داد. ما به ارائه فرصت‌هایی برای تجارت‌های کوچک و هم‌کاری خود با آنها ادامه خواهیم داد.

با توجه به گزارش Finance Magnates، این صرافی قراردادی با یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌ها در زمینه املاک به نام Good Choice، که بیش از ۵۰۰۰۰  هتل را در فهرست خود دارد، امضا کرده است. با توجه به این مشارکت، اکنون همه هتل‌هایی که با این سایت در ارتباط هستند، بیش از ۱۲ ارز رمز نگاری شده مختلف را از مشتری می‌پذیرند.
یکی از سخنگویان  Bithumb در این رابطه اظهار داشت:

همکاری ما با بزرگ‌ترین سایت مسکن کشور به کره اجازه می‌دهد تا به روند جهانی برای استفاده بیشتر از کریپتوکارنسی ها بپیوندند و ما دائما در حال مذاکره با شرکت‌های مختلف برای استفاده بیشتر از این ارزها به عنوان ابزار پرداخت ساده و بی‌خطر در کره هستیم.

در آینده نزدیک سه سرویس جدید توسط این صرافی راه‌اندازی خواهند شد. دو تا از آنها با نام Touchpad و Touchbone بسته به اهداف تجاری شرکت، به انعطاف‌پذیری مناسب برای مدیریت فعالیت‌های اصلی شرکت‌ها کمک خواهند کرد. علاوه بر این، Bithumb در حال کار بر روی ایجاد یک سرویس «رمز عبور» به نام Bithumb Cache است. با استفاده از این سرویس، مشتریان قادر خواهند بود از طریق وارد کردن رمزعبور در کیوسک‌ها، ارزهای دیجیتال خود را مبادله کنند.

کره‌جنوبی یکی از مهم‌ترین کشورهایی است که در صنعت رمزنگاری  فعالیت می‌کند. طبق آمار، بیش از یک میلیون شهروند از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کنند. حتی اگر این کشور ممنوعیت‌های خود را افزایش دهد، مردم این کشور به مبادله ارزهای دیجیتال ادامه خواند داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا