اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

فورک جدید Zclassic‌، بیترکس و عصبانیت کاربران

Zclassic‌ قرار است فورک جدید خود را با نام bitcoin private به زودی وارد بازار کند. دارندگان بیت‌کوین و Zclassic‌ هر دو می‌توانند به نسبت ۱:۱ این توکن را دریافت کنند. اما در حال حاضر مشکل اساسی این است که ۹۳ درصد از Zclassic‌ در صرافی بیترکس است و این اکسچنج مواضع خود را نسبت به این فورک اعلام نکرده‌است.
BTCP خیلی وقت پیش، در دسامبر سال گذشته اعلام شد که قرار است فورک Zclassic‌ باشد و دارندگان این کوین از همان زمان شروع به سرمایه‌گذاری روی آن کردند. قیمت این کوین از 4 دلار در آن زمان با علاقه کاربران و تقاضای زیاد به 200 دلار رسید. اما در چند روز گذشته با اتفاقاتی که افتاده و وضعیت نامشخص بیترکس قیمت این کوین به ۷۳ دلار رسیده‌است. یعنی بیش از ۵۰درصد افت داشته است. بیترکس قبلا نیز از همه فورک‌های بیت‌کوین پشتیبانی می‌کرد و انتظار می‌رفت از این فورک هم پشتیبانی کند.

درست لحظاتی قبل از اینکه فورک اتفاق بیفتد بیترکس طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

«بیترکس از BTCP حمایت نخواهد کرد، اما با توجه به مسائل مربوط به کیف پول Zclassic، دارندگان Zclassic‌ با پشتیبانی جزئی می‌توانند به مدت 15 دقیقه بعد از فورک برداشت داشته باشند.»

با این خبر مشخص بود که بیترکس BTCP را به عنوان یک کوین در لیست خود قرار نخواهد داد و این خبر برای خیلی از سرمایه‌گذاران دیر اعلام شد و منجر به عصبانیت و ناراحتی بسیاری از مشتریان این صرافی شد.
برای کسانی که واقعا به این فورک اعتقاد دارند، بهترین تصمیم این است که پول خود را از بیترکس خارج کرده و در کیف پول یا صرافی دیگری که حمایت خود از این کوین را اعلام کرده‌ نگه‌داری کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا