اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

فوری: تمام واریز و برداشت‌های اکسچنج بایننس متوقف شد

از حدود ۶ ساعت پیش، تمام مبادلات در اکسچنج بایننس متوقف شد و نمی‌توان هیچگونه واریز یا برداشتی انجام داد. اصلا مشخص نیست دلیل اینکار چه چیزی می‌تواند، چرا که بایننس معمولا اگر آپدیت شبکه‌ای داشته باشد یا بنا به هر دلیلی واریز و برداشت دچار مشکل شده باشد، از قبل در توییتر خود اعلام می‌کنند.

اما نکته‌ای که جالب به نظر می‌رسد این است که دقیقا قبل از این مشکل، حدود ۷۰۰۰ بیت کوین با آدرس ۱ACvw۹bgr۷iceLgqS۱TSq۱q۱dfE۳qSgvwv از اکسچنج بایننس خارج شد. ممکن است قضیه به موضوع هک ارتباط داشته باشد و همه مبادلات برای همین موضوع در حالت تعلیق قرار گرفته است.

 

از طرفی حدود ۵ ساعت پیش هم بایننس بدون برنامه قبلی اعلام کرد که تمام کلیدهای API قدیمی را معلق کرده است و این بدین معنی است که هر کاربر باید کلیدهای API جدید برای کار با اپلیکیشن یا رباتها تولید کند. بر اساس این گزارش، این کار یکی از مراحل امنیتی بایننس برای جلوگیری از هک است که به دلیل رفتار مشکوک در مبادلات با استفاده از API های چندگانه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است این موضوع برای همه کاربران بایننس اتفاق افتاده است و ارتباطی به موضوع کاربران ایرانی  و غیر ایرانی ندارد.

نظر شما چیست؟ آیا اکسچنج بایننس مورد حمله قرار گرفته است؟

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا